30 Aralık 2008 Salı

Hayat Dersi Gerçek mi Soruları artıyor...

Hayat Dersi yaşanmış gerçek olayları anlatmaktadır! Hikaye gerçek olup sahneler canlandırmadır.

hayat dersi dizisi gerçek mi soruları bizim blogumuzda da aşırı şekilde artmış durumda.
BU BLOG SADECE FAN SİTESİDİR RESMİ BİR SİTE DEĞİLDİR.

AMA ŞUNU SÖYLEYEBİLİRİMKİ HAYAT DERSİNİN BAŞLANGICINDA KİŞİLERİN VE KURUMLARIN TAMAMEN HAYAL ÜRÜNÜ OLDUĞUNU SÖYLÜYOR.

YANİ GİZLİ KAMERA YAZISI GERÇEK DEĞİL, CANLANDIRMA VAR. TAHMİNİMCE YAPIMIN AKIŞININ SAĞLANMASI İÇİN GİZLİ KAMERA YAZISI KONULUYOR VE BİRAZ DAHA GERÇEĞE YAKIN OLMASI SAĞLANIYOR.

Hayat Dersi yaşanmış gerçek olayları anlatmaktadır. Hikayenin tam aktarılabilmesi için oyuncular kullanılmaktadır, aynı boşanmak istemiyorum gibi..

144 yorum:

  1. gerçek bence diye düşünüyorum çünki dayaklar ve yara izleri birde o şahıslar yüzlerinde nur yok bence gerçik kişilerle çekilmiş hayat dersi

    YanıtlaSil
  2. SEMRA
    BENCE GERÇEK HELE O HOCANIN O GUZEL KONUŞMALARI İNSANI DERINDEN ETKILIYOR HEM IZLEDIGIM BI COK PROGRAMDAN DAHA VERIMLI ONLARA TEŞEKKUR ETMEK LAZIM

    YanıtlaSil
  3. bence gerçek hele o hocanın konuşmaları bunlar yalan olamaz kımı programlar sadece tartışıyor problemlerı hep bırılerı aglıyor ama bu program en azından emnıyetle beraber çalışıyor insanlara yon verıyor onlara teşekkur etmek lazım

    YanıtlaSil
  4. bence gercek değil çün bütün zanlılar yaptıklarını inkar ediyor

    YanıtlaSil
  5. nasıl yanı normal tıyatrocularmı oynuyor osahnelerı o zaman gızlı kamera yerıne canlandırma yazması gerekır

    YanıtlaSil
  6. semraya katılıyorum arkadaşlar...

    YanıtlaSil
  7. yaşanmış bir hikaye olabilir ama kişiler gerçek değil.canlandırma

    YanıtlaSil
  8. bence hepsi yalan kameraları nasıl yukarı koyuyorlar yani

    YanıtlaSil
  9. Kesinlikle Canlandırma var .Neden ve neye dayanarak derseniz.Aynı kişi iki ayrı bölümde farklı karekterde oynadığını gördüm.Gizli kamera cekimi veya asıl şahıslar olsa idi görüntüdekiler o zaman aynı yüzü başka bölüm işlenirken görmezdik..

    YanıtlaSil
  10. semra ne guzel yorum yapmıs bana gerek kalmamıs:-)

    YanıtlaSil
  11. ALLAH AŞKINA GERÇEKMİ BUNLAR HELE O İKİ KOLU OLMAYAN AMCANIN KIZINI VE DAMADINI ELLERİMLE LİME LİME ETMEK İSTİYIRUM NE OLUR SÖYLEYİN GERÇEKMİ

    YanıtlaSil
  12. Dikkatinizi oyunculara verirseniz gerçek olmadığını anlarsınız... Çok da başarılı değiller... Belki de bu oyuncularla dizi daha gerçekçi oluyor....

    YanıtlaSil
  13. tabiki gercek degil sadece yasanmiş olayları anlatıyor olabilir. hem gercek olsa oraya cıkan insanların(sucluların)suclarını inkar etme gibi bi lüksü olmaz. cünkü her bölümünde aynı sey yani gizli kamera görüntüleri. birinci programdan sonraki programlarda insanlar stüdyoya geldiklerinde bileceklerki gizli 'gizli kamera cekimi var' ve böylece suclarini inkar edemeyecekler.

    YanıtlaSil
  14. abi ben bişey anlamadım ağlimi sevinimmi.izlerken çık duygulanıyorum.sonra bumların hepsinin bir canlarma olduğunu düşünüyorum daha kötü oluyorum.lütfen yardım edecek birileri yazsın bana.hayat dersi programının tlf numaraları neden yok anlamadım.

    YanıtlaSil
  15. sibel: allahım hala böyle vicdansızlar varmı bunu yapan evlat olunca daha kötü oluyor allah sonumuzu hayır etsin.arkadaşlar ben gerçek oldunu düşünüyorum. aeo

    YanıtlaSil
  16. bence gercek değil zaten gercek olsa bile bir evlet anne babasına böyle davranmazlar ne kadar kalbleri kör olmuşsa bile ....olamaz yaniii...ben hulya

    YanıtlaSil
  17. ilk programda anladım gerçek olmadığını bukadar saçma bi muhabbet olmaz ne alaka buluyorlar mağdurları da gizli kamera tutuşturuyorlar ellerine ayrıca senaryodan gittikleri de çok bariz..

    YanıtlaSil
  18. arkadaşlar açıklıyorum...dikkat edin gizli kamera çekimlerinde dayak sahnelerinde ki vurmalar ne kadarda sahte.gerçekten vuran insan sanki çocuğuna yalandan vurur gi -"ah sana al sana" der gibi vurur mu hiç..buradan da açık açık anlayabilrisiniz...saygılar..

    YanıtlaSil
  19. guzel bir program ama gercekmis gibi kandırmaya yonelik formatı ne kadar etkileyici olursa olsun etik degil ahlaki de degil. zaten bizim sorunumuz bir seyin egitimini alsak o isi etik yapamıyoruz ahlaklı yapsak cahil kalıyoruz ama bu yapım bambaska bence kas yapayım derken goz cıkarmak gibi. ekrana canlandırma yazılmalıydı en azından. bence boyle yazmamak bu ikiyuzluluk hatta din ve vicdan somurusu kapsamına girer. 3 kurus icin saldırgan din karsıtlarının ekmegine yag surmektir bu. terbiyesizlik. program icerigine diyecegim yok ama ufak bir ayrıntı herseyi baska bir yola sokuyor. yetkililerden ricam lutfen bu ibareyi koysunlar zaten rtuke de sikayet edecegim bununla ilgili bir duzenleme mevcut olmalı.

    YanıtlaSil
  20. bence de gerçek değil çünkü konuşmaların hepsi istanbul türkçesi gibi geliyo ben sadece geçen o pamuk ninenin hikayesinin anlatıldığı bölümü izledim. tv nin sesini açınca suflörün sesi duyuluyo dikkat edin. bunlar din istismarcılığı... zulme uğrayanlar hep başı kapalı dini büyün insanlar hiçbir suçları günhaları yok gibi, fakat zulmedenlerin başları açık ve genlede nursuz ifade edilen sert bir mizac sahibiler... ekranda canlandırma diye yazmaması çok büyük bir yanlış zavallı annnem her izleyişinde ağlıyormuş, babam muhtemelen bu günde haber izlettirmeyecek bize anlatamıyorum da... stv gibi dini temaları ii işleyen ve kişilere seviyeli bir şekilde veren bir yayın organına bu yanlışlar yakışmıyooo...

    YanıtlaSil
  21. bir beyğeeniyle izliyorum gerçeki deilmi canlandırmmı merak ediyorum gerçek olmaasa bile kişiler rollerini o kadar güzel yapılarki
    bu şekiilli suçlaları bulmak çok kolaylaşıyor

    YanıtlaSil
  22. hayat dersini hiçn sevmiyorum hayat dersi hiç gerçek deyil .Onun sunucusunu hiç sevmiyorum .HAYAT DERSİNİ İSTEKSİS İZLİYORUM.hem siz nerden bilipte kamera takıyorsunuz hiç kimse buna inanmaz siz inandırmaya çalışıyorsunuz

    YanıtlaSil
  23. gercek olup olmadigini merak etim arastirdim
    http://www.yetenek.com/articles_detail.asp?id=683(Hayat Dersi Roportajı dan alinti)
    Arka planda çalışırken olayları görüyoruz, kahramanların duygularına kapılıyoruz. Bezen şok oluyoruz. Bazen öfkemizi ve bazen de gözyaşlarımızı engellemekte zorlanıyoruz. Olayların tümü yaşanmış ve bazen de kahramanlar olayları yaşayan kimseler. İzlediğiniz, bir hayal veya bir kurgu sayılmaz. Bu ülkedeki hayattan dersler çıkarıyoruz ve orada izlediğiniz herhangi bir olay belki de yandaki sokağınızda yaşanıyor. Belki de sizin başınıza gelecek.

    YanıtlaSil
  24. yahu benim anlamadım bu oynuyan kişileri herkz gerçek sanıor annem felam bi bölümünde bi kız arkadaş kurbanı olup faişe oluodu yani bu kız hiçmi düşünmüor adının çıkcanı yada adının çıkcağı kadar mı para veriolar bu oyunculara:)))eda ben

    YanıtlaSil
  25. GERÇEK DEİLLLLL...bugünki yayında gelin karakteri 3 hafta kadar önce bi programda daha vardı...orda yaşlı teyze kızıyla küsmüştü evini ona bakması koşuluyla kadının üstüne yapmıştı ama kadın ona işgence ediodu.işte o kadınla bu akşamki gelin karakteri aynı kişilerdi...ve farkındaysanız doğru düzgün daya yok hırpalama var.vuruyormuş gibi yaptıklarında yayını hızlandırıolar...

    YanıtlaSil
  26. olum bunların hepsi gercek olsa trkiye yandan bakarmı beeee

    YanıtlaSil
  27. Hayat dersindeki işlenen konular ister gerçek, isterse hayel ürünü olsun, hepsi gerçek hayatta olmuş yada olabilecek üzücü konular değilmidir.Hayat dersi pro.izleyen her insanın ellerini şakağına dayıyarak derin derin düşünmesi gerekir...En azindan yaptıklarının bir gün karşısına çıkacağını düşünmeli ona göre bir hayat yaşamalı...gönderen Adsız bir günahkar

    YanıtlaSil
  28. şaduman derki:yaşanan olaylar gerçek .hocamın abarttığı asla yok. ben yaşlı bir byn. baktım ,bakıcı olarak. kızı tarafından tartaklandığını ve dövdüğüne bizzat şait oldum ve felçli bir anneydi öldüğü zamanda ağlayan en çok kızı zerrin masatlı oldu. daha önceden bu program konu olsaydı bende DR. MUHAMMET BEYhocama ulaşırdım.yapılan yorumları okuduğumda insanlar neden gerçeklere inanmak istemiyorlar. SAYGILAR ALANYADAN

    YanıtlaSil
  29. bu iş gurur meselesi oldu.Acaba kandırılıyor muyuz.Êğer STV de böyle bir şey yapmışsa yazıklar olsun.Bu işin aslını öğrenen varsa lütfen bizi haberdar etsin.

    YanıtlaSil
  30. bence hersey yalandir.

    YanıtlaSil
  31. bencede canlandırma çünkü oynayan kişiler baska programda yarışmacı olarak nasıl çıkıyo ve sizin gösrerdiginiz senaryoda o kişi baska biri ile evli ve iki cocougu var kesinlikle canlandırma ama gercek kişiler degil ?

    YanıtlaSil
  32. Cümleten Selamün Aleyküm...arkadaşlar ben programın çekimini gördüm...yapılanların hepsi senaryo..hatta dikkatli izleyen varsa program bitiminde mail ve posta adresi veriliyor...gönderilen hikayelerle senaryo yapılıp çekiliyor...zaten yukarıda bi arkadaşımızın verdiği şu linkte ki gibi : http://www.yetenek.com/articles_detail.asp?id=683 programın yapılış teşvik ve iç yüzü aydınlatılmaya çalışılıyor...tek eksik olan şey canlandırma veya kurgu gibi ibareler koyarak program içeriğinin açıklaması yapılmaması..hem zaten T.C anayasa kanununa göre kişi veya kişilerden habersiz gizli kamera koymak koydurmak dinlemek izlemek daha yani kanunlaştı ve cezaları ağırlaştırıldı...böyle bi durumda zanlı olan şahsın kendini savunma hakkı doğar...sonuç olarak ta program içeriği ve verilen mesaj çok güzel...önemli olan her bi kişi olarak gerekli mesajı almamız...SEVGİ ve SAYGILARIMLA...SELAM ve DUA ile kirazkentli@hotmail.com

    YanıtlaSil
  33. Cümleten Selamün Aleyküm...arkadaşlar ben programın çekimini gördüm...yapılanların hepsi senaryo..hatta dikkatli izleyen varsa program bitiminde mail ve posta adresi veriliyor...gönderilen hikayelerle senaryo yapılıp çekiliyor...zaten yukarıda bi arkadaşımızın verdiği şu linkte ki gibi : http://www.yetenek.com/articles_detail.asp?id=683 programın yapılış teşvik ve iç yüzü aydınlatılmaya çalışılıyor...tek eksik olan şey canlandırma veya kurgu gibi ibareler koyarak program içeriğinin açıklaması yapılmaması..hem zaten T.C anayasa kanununa göre kişi veya kişilerden habersiz gizli kamera koymak koydurmak dinlemek izlemek daha yani kanunlaştı ve cezaları ağırlaştırıldı...böyle bi durumda zanlı olan şahsın kendini savunma hakkı doğar...sonuç olarak ta program içeriği ve verilen mesaj çok güzel...önemli olan her bi kişi olarak gerekli mesajı almamız...SEVGİ ve SAYGILARIMLA...SELAM ve DUA ile İBRAHİM HALİL kirazkentli@hotmail.com

    YanıtlaSil
  34. bence canlandırma 2 gün içinde bütün olaylar yaşanıyor evden atılıyorlar bukadarda denk gelmez heralde

    YanıtlaSil
  35. 30.bölümdeki hasan amcayla 47. bölümdeki sütçü remzi aynı bıyıklı adamdı buna nediyonuz?? madem gerçek.. ha?

    YanıtlaSil
  36. Adsız dedi ki...
    bu iş gurur meselesi oldu.Acaba kandırılıyor muyuz.Êğer STV de böyle bir şey yapmışsa yazıklar olsun.Bu işin aslını öğrenen varsa lütfen bizi haberdar etsin.

    26 Ocak 2009 Pazartesi 07:21



    SORAN ARKADAŞ CEVAP:http://www.yetenek.com/articles_detail.asp?id=683

    Bir ekibin yoğun çabasının eseri olan Hayat Dersinde tamamen yaşanmış ibretlik olayları ele alıyoruz. Olaylar topluma dair olduğu için tüm anneleri, babaları, çocukları ve sorumluları ilgilendiriyor. Çocukların, kadınların, erkeklerin, yaşlıların başlarına gelmiş olaylar bunlar ve hayatımızın her hangi bir döneminde bunlardan biri başımıza gelebilir.

    (SAYFADAN ALINTIDIR)

    demir dedi ki...
    guzel bir program ama gercekmis gibi kandırmaya yonelik formatı ne kadar etkileyici olursa olsun etik degil ahlaki de degil. zaten bizim sorunumuz bir seyin egitimini alsak o isi etik yapamıyoruz ahlaklı yapsak cahil kalıyoruz ama bu yapım bambaska bence kas yapayım derken goz cıkarmak gibi. ekrana canlandırma yazılmalıydı en azından. bence boyle yazmamak bu ikiyuzluluk hatta din ve vicdan somurusu kapsamına girer. 3 kurus icin saldırgan din karsıtlarının ekmegine yag surmektir bu. terbiyesizlik. program icerigine diyecegim yok ama ufak bir ayrıntı herseyi baska bir yola sokuyor. yetkililerden ricam lutfen bu ibareyi koysunlar zaten rtuke de sikayet edecegim bununla ilgili bir duzenleme mevcut olmalı. KATILIYORUM!

    YanıtlaSil
  37. nefret ediyorum bu programdan! sozde yararli olcakmis, su an annemle kavga ettik bu programin gerçekçiligi uzerine, annem bunlara bakip^gerçek sanip bizide o evlatlar gibi saniyo , haya urunu oldugunu soyluyorum sinirleniyo aramiz açiliyo, yeter ya bu ne !

    YanıtlaSil
  38. bana gore gercek degil cunku dayak yigen bir insan tepki verir fakat bu tepkiyi hic goremiyu
    orum ama cok guzel bir program hocama tesekur ediyorum insallah insanlar bunlari gordukce ders almislardir

    YanıtlaSil
  39. bu dünyada inancımızdan başka temiz kalan hiç bir şeyimiz kalmadı bununda reyting ugruna inananların saf ve temiz duygularıyla oynanması ne derece dogru anlamakta zorluk çekiyorum

    YanıtlaSil
  40. BU PROGRAMIN GERCEK OLMADIĞINA ADIM KADAR EMİNİM..BİR SÜRÜ ACIKLARINI YAKALADIM OYUNCULARIN.ÖRNEGİN YASLI KADININ DÖVEN KARI KOCA , YAŞLI KADINLA STÜDYODA KARSI KARSIYA GELDİKLERİNDE O KADAR KAMERA KARSISINDA 'ŞU KADINA BAK HALA ÖLMEMİŞ,DOKUZ CANLI BU DOKUZ' :D GİBİ ŞEYLER SÖYLÜYOR.PROGRAM SUNUCUSU İÇERİYE GİRDİGİNDE İSE HERSEY DEGİSİYOR.BU İNSANLARI KANDIRMAK DEĞİLDE NE ACABA....

    SAMANYOLU GİBİ BİR KANAL BUNU YAPARSA DİĞERLERİ NE YAPMASIN YAZIKK!!!

    YanıtlaSil
  41. bence hayat dersi gerçek

    YanıtlaSil
  42. canlandırma mı? yoksa gerçek mi? cevabını istiyorum hocam cevabı canlı yayında açıklayın

    YanıtlaSil
  43. selamun aleykum oncelikle soyliyeyim ben Muhammed Bozdag hocamizi cok seviyorum ve hayat dersi bence yapilmistirki insanlar ibret alsin diye hayat gelip gecici onun icin cok iyi dusunelim attigimiz adimlar icin sagol hocam basarilarini diliyorum dualarim seninle sen cok iyi birisin buna eminim AEO meyl...

    YanıtlaSil
  44. slm arkadaslar ben bu programı 2 sefer izledim
    bence bu porogram canlandırma degil tamamen gercektir nedeni ise kisilere bakarsanız profesyenel degiller tamamen gercek kisiler camarayıda nasıl eve yerlestiriyorlar diye soran arkadaslar var bunuda acıklayım evden 1 kisiyle ortak calısıyorlar zaten o kisi basvuruyor programa ...bu program gercek yuzleri cıkarıyor ...SAYGILARIMLA

    YanıtlaSil
  45. slm arkadaslar ben bu programı 2 sefer izledim bence bu programdaki kisiler gercek kisiler neden derseniz dikkat ederseniz kisiler profesyenel degil tamamen gercek kisiler.. bence...saygılarımla

    YanıtlaSil
  46. Bence gerçek değil zaten dün ekranda yazıyordu. Canlandırma Diye:))Ben NURULLAH

    YanıtlaSil
  47. Selamin Aleykum kardesler.Boyle seyler inanilmaz olurmu.Icinde oldugumuz dunyada bunan kutuleride var.Sadece onu yasayanlar biler rahat ve huzur icinde olanlar boyle seylere bir filim gibi bakar.Kardeslerim gelin biz inanag.Su gercek ve neredese inamimizi kayb etmeyek.Canlandirma olsa bile boyle seyler hayatda var.Azeri Yalcin.

    YanıtlaSil
  48. olaylar canlandırma arkadslar programın resmi sitesindede yazyor zaten ama güzel işliyorlar helal olsun

    YanıtlaSil
  49. slm hayat dersi programı insanları kandırmıyor onu gerçek kadar güzel CANLANDIRIYORLAR nitekim eğer programı izliyorsan ve şayet okuma biliyorsan başlarken programın canlandırma oyunculaı tarafından canlandırıldığı yazıyor sana tavsiyem okumanı geliştir iyi akşamlar

    YanıtlaSil
  50. arkadaş doğru söylüyor canlandırma yazıyo ama öylede olsa cok icacıtıcı şeyler allah kimsenin kalbini okadar karatmasın allah hayırlı evlat nasip etsin herkese tabi anne babada

    YanıtlaSil
  51. Ne olursa olsun bu program samanyolu'na yakışmıyor. Kendimi Flash TV izliyor zannediyorum.

    YanıtlaSil
  52. çok gerçekçi. eger gerçek değil de rol ise o rolu yapanların oskar almaları lazım. nereden buluyolar bu kadar tiyatrocuyu. konservatuvara gidenler böyle rol yapamaz herhalde . çok gerçekçi

    YanıtlaSil
  53. arkadaşlar hayat dersi yüzunden cıldırıyorum.bu kesinlikle ve yemin ederek canlandırma diyorum.cünkü bir kişi bir cok bölümde oynuyor ama STV yi yukarda CANLANDIRMA yazmasığı için kınıyorum.hiç kimse gercek olduğuna inanmasın.benim ailem inanıyo ya cıldrmak üzereyim...

    YanıtlaSil
  54. bende gerçek sanıyordum fakat bi gün izlerkenn 1 kişinin ayrı ayrıı iki rolde oynadığınıı farkettik ondann sonraa şüphelii izleyinceee birazz dahaa artıyo tereddütlerr bidee hergünn vermelerii etkiledii yanii haftada 5 hikayee vermeleri birazz zorr aama rol see süper oyuncularr var deilsede programm süper XD

    YanıtlaSil
  55. stv ye hiç yakıştıramdım.hayat dersi bence 10 üzerinden 3 aldı ve sınıfta kaldı,diğer stv dizlerinin yanından bile geçemez.gizli kamera falan çok basitce geliyor bana.oraya canlandırma yazsalar daha gerçekçi olsalar belki daha fazla izlenir.yukarda bi arkadaş yazmış bende üstüne basarak tekrarlamak istiyorum,bu programı izlerken diğer kanallardaki paparazi programlarını izler gibi izlemey başladım.kendimi başka kanalda zannediyorum hiç olmadı.

    YanıtlaSil
  56. bu diziyi hiç mi hiç beğenmedim çok saçma olmuş stv ye yakışmadı,diğer kanallardaki paparazi programları gibi.üstelik gerçek değil.gizli kamera falan nereye yerleştiriyosun insanların evine.hiç olmamış.gizli kamera yazana kadar canlandırma yazsalar daha gerçekçi olur.olmadı stv

    YanıtlaSil
  57. yok be kardeşim samanyolu tv hiç bi zaman yalan şekilde ne program nede hhaber yapar güvenim sonsuzdur sadece bazı programları canlandırma ondada diyo zaten canlandırma diye

    YanıtlaSil
  58. bence de rol. tıpki boşanmak istemiorum programındaki oyuncular gibi. bu çok zor bişy değil. buna takılmayalım mesaja bakalım.

    YanıtlaSil
  59. Abiler canlandırma ise, neden program sonunda, "ihbarlarınız için telefonlarımız..." deniyor?
    Gizli kamerayı takarlarken dahi gösteriyor..

    YanıtlaSil
  60. GERCEK DEGİL ARKADAŞA KATILIYORUM

    YanıtlaSil
  61. MALESEF PEPSİ CANLANDIRMA

    YanıtlaSil
  62. Bütün Program Reytik almak için yapılmış.Dayakların hiç birinde tarp yok sadece vuru gibi yapılıyor darp izleride makyaş yaptıkları rolden çok belli gizli kameranınna okadar yakında çekip fark edilmemesiz imkansız uzaktan çekimlerde ses nerde geliyo çok merak ediyorum çok salak bir prgram dizi olduğu sözylense daha iyi bazı safların gerçek gibi seyretmesi bunu anlayamamsıda çok ilginç

    YanıtlaSil
  63. ünal derkı bende ınternete gırdım hc sıkılmadan yazılanların hepsını okudum hepsı yanlıs düsünüyorlar bence hayat dersınden bir ders almalarını dılıyorum cünkü hayat dersını seyrederken bundan bir ibret almalarını düsünüyorum saygılarımla bu yayının yaptıgınız ıcın saman yolu tv ye cok cok tesekkür ederım yayınınıza basarılar dılerım sevgıyle kalın.

    YanıtlaSil
  64. yaa lütfen yaaaaaaa hayatımda hiç bukadar hayal kırıklığına uğramadım.hala üzerimden şoku atamadım.nasıl yalan olur nasıl bizim duygularımızla oynarlar çünkü ben her seyredişimde gözyaşlaı döküyodum iyi de hiç canlandırma gibi falan değil ki?mesela boşanmak istemiyorum oyun olduğu çok belli ama bu hiç öyle değil ki?eğer böyleyse hiç yakıştıramadım.hele muhammet hocaya hiç hiç yakıştıramadım çünkü onu gerçekten çok seviyodum ve hayranıydım..

    YanıtlaSil
  65. ya kaç oldu yorum yazdığım neden yayınlanmıyor bnm yorumlarım??

    YanıtlaSil
  66. ben ılk ızledıgımde gercek sandım ama yalan oldugunu soyledı kuzenım bence ınsanların yapmacıklıklarından anlasılıyor yalan oldugu AGLAMALARI GULMELERI COK sahte elif

    YanıtlaSil
  67. Selamün Aleyküm
    Kardeşler gerçek ya da canlandırma bence önemli olan inş bunlardan ders çıkarabilmek.Her halimize şükretmek.Düşünmeliyiz ki; bizden daha kötü durumda olan insanlarda var,dualarımızda tüm islam alemini,kardeşlerimizi unutmayalım inş.
    Selametle

    YanıtlaSil
  68. madem gerçek niye sağ üst köşede canlandırma yazıyordu, ya da aynı kişinin niye sağ gözü mor görünüyorken kamera değişince sol gözü mor oluyo :) çok ilginç di mi , oyuncular çok yapmacık yapıyorlar ben bile daha iyi eziyet ederim :))

    YanıtlaSil
  69. ben bu hayat dersi programını çok seviyodum ve şaşkınlık içersinde hayretlerle izliyodum.iyide canım niye köşeye canlandırma yazmıyolar bizi gerçek sansınlar diye.kendimi şu ana kadar devamlı kandırılmış ve aldatılmış hissediyorum.bu kanalada bunu hiç yakıştıramadım.çünkü beni boşuna ağlattılar üzdüler kaç defa.duygularımla oynadılar.sade benim mi yazık annem babam bile gerçek diye bakıyolar ağızları bi karış açık.velhasıl herkesi kandırıyolar.ya hele muhammet hoca yalansa nasıl o kadar kızabiliyor kınıyor yani bunun yalan olduğunu bile bile.bilhassa o beni çok hayal kırıklığına uğrattı.suçluları gerçekten yakalamış gibi gizli kamera izlettiriyor filan.yani herşey gerçek gibi.ama artık bu programı bidaha da izlemem......

    YanıtlaSil
  70. bunlar canlandırma ama güzel dersler çıkarabiliriz

    YanıtlaSil
  71. benyusuf kahramanmaraş lıyım hayat dersine teşekürlert ediyorum insanlara gerçewkleri anlatmaya çalıştıgı için yanlış ları önlüyor teşekürler

    YanıtlaSil
  72. arkadaşlar bu programda ünlü bir tiyatrocu gördüm kesinlikle yalan bide bu insanlar ne kadar güzel konuşuyor mesala bizim evde bi gizli kamera olsa ve biz sanki gizli kameraya konuşur gibi mi konuşacaz bide bazı bölümlerde gösdünüz mü bilmiyorum ama dışardan gizli kamera çektiklerindee camlara perde takmamışlar kamera rahat çekim yapsın die inanmayın sakın güzel ama yalannnn

    YanıtlaSil
  73. yha arkadaslar hoca okdr seyler soluyo allahını sevıyosanız neresı yalan yha okadar seyın ustune bıde yalanmı olcak arkadaslar yapmayın yha adam allahdan dınden ımandan bahsedıyo obur dunyadan bahsedıyo sız yalan dıyonuz

    YanıtlaSil
  74. lütfen açıklarmısınız canlandırmamı yoksa gizli kamera ile çekildimi

    YanıtlaSil
  75. bence kesinlikle gerçek değil...o dayaklar falan hep gizli kamera önünde atılıyo....zaten oyuncularında amatörce oynadıkları belli oluyo,hiç gerçekçi değil....

    YanıtlaSil
  76. ARKADAŞLAR BENCE HAYAT DERSİNDEKİ OLAYLAR YAŞANMIŞ OLAYLAR EŞİMİN TARAFINDAN BİR GELİN VE İKİ KIZ CAĞIZDA EŞİ TARAFINDAN HİÇ SUÇU YOKKEN SOKAĞA ATTI ONLARA AİLESİ SAHİP ÇIKTI İNSAN TV DE İZLEYİNCE YALAN GİBİ GELİYOR AMA BUNLAR YAŞANMIŞ NE YAZIKKİ GERÇEKLER. BANA GÖREDE GİZLİ KAMARA YALAN OYUNCULAR GERÇEKCİ OYNAMIYOR DÖNÜP KAMERAYA BAKIYOR CANLANDIRMA OLABİLİR AMA HOCAMIZDAN ALLAH RAZI OLSUN BİR DERS VERMEK İSTİYOR ANLAYANA TABİ

    YanıtlaSil
  77. aslinda yasanan olaylari kisilere tam anlamiyla yakistirmislar ama üzüldügüm tek
    bir sey var cocuklarda bu roller bana cok agir geliyor hosuna giderek bu programa bakanlar bence satanist yada ne o cocuklarin arkadasi yokmu hic günümüzde kötü örnek diye sigara alkol bile ekranlarda yasaklanmisken bu ne nane

    YanıtlaSil
  78. ben de sasirdim ama insanlar ders alirsa iyi olur.verdigi manaya bakin diyor kocam

    YanıtlaSil
  79. ben inanmiyorum hayat dersi canlandırmadır

    YanıtlaSil
  80. gecen gordum canlandırma dıe yazıyodu ben de anlamadım bıraz sacmalamıslar bence...

    YanıtlaSil
  81. bana göre bu olaylar gerçek insanlara ders veriyo bu program öncellikbu programı yapanlara çook teşekkür ediyorum ve muhhamed bozdag çooook teşekkürler

    YanıtlaSil
  82. valla çok güzel bi program ben hergün bi ders çıkararak izliyorum ve bence canlandırma ama dr MUHAMMET BOZDAG hocamız çok dogru güzel konuşuyor valla hocam agzınıza saglık allah size benim ömrümden alsın size versin çünkü bu hayatta sizin gibi insanlar ihtiyacımız çok sevgilerle CANAN

    YanıtlaSil
  83. bence programın özellikle Muhamed Bozdag hocanın olaylar karşısındaki vurguları ve anlatımları çok güzel yalnız oynayan kişiler kesinlikle gercek değil cünkü bazı oyuncuları daha önce başka rollerde başka programlarda görmüştüm enazından kanal bunun canlandıma oldugunu belirtmesi lazım.ilk progrmda gerçek kişileri almışlardı ama sonra oyuncularla devam ettiler herşeye rağmen insanlara güzel mesajlar veriliyor ALLAHrazi olsun..zaten SAMANYOLU TV müdavimiyim her işiyle mükemmel

    YanıtlaSil
  84. bence hepsi canlandırma.sadece olaylar gerçek olabilir.ama dayaklar kişiler falan hepsi yalan(canlandırma)

    YanıtlaSil
  85. tabii ki sahte. yapmayın arkadaslar!dikkatli izleyin şu programı. siz böyle kibar konuşan tek bir küfür etmeyen lan bile demeyen birilerini gördünüz mü? sonra o kadar kavga ediyorlar. peki bu adamları hocayla konusmaya nasıl ikna ediyorlar?sonra bütün bölümlerin şiddet sahnelerine tekrar bakın. hepsi yastık ve saç çekme.hiç gördünüz mü yumruk atarken?sonra bu kamera oraya nasıl konuyor?yok böyle bir saçmalık.samanyolu'nu çok seviyorum.en çok izledigim kanallardan biridir. ama kesinlikle bu program en azından oynayan kisiler gerçek degildir. konusu gercek midir hee bilemem. ama karakterler degil. %100

    YanıtlaSil
  86. yha bnce gerçek olmasın insanlar utaır mesela ayşe çocugunu dövmüş hapse grip çıkmış hatasını anlamaış bir gün pazara gitmiş kimse ona bişi wermedi.işte bakkala gitti kimse bişi satmadı hatasını anlamış ama yine ömür boyu ceza çekmek zorunda oluyor ayşede gerçek değil yanee.birde bişi dicem bence sadece yazıyla canlandırma die yazmayın kendiniz söyleyin dcm ama ozmnda heyecanı kalmıcak:):)

    YanıtlaSil
  87. bu kadar oyuncuğu nerden buluyorsunuz ?

    YanıtlaSil
  88. arkadaslar ben cengiz almanyadan katiliyorum, ben hayat dersini bugün 25.02.09 ilk defa izledim ve dayanamadim agladim. icimde benimde bazi sorular vardi, gercek mi degilmi diye? ilk düsüncem gercek degildir dedim ve gercek olmadigina da inaniyorum ama oyuncular cok süper oynadiklari icin ve bizlere bunu gercekci gösterdikleri icin kutluyorum. benim düsüncem bunlar yasanmis olaylardir ve ASIL bu yüzden GERCEKTIR. tamam belki STV "hayat dersinin" canlandirma oldugunu yazabilirdi ama öyle olmus olsayi kim bakacakti bu programa. "Aman" zaten hepsi oyunmus diyip gecip gidecektiniz. ister "reyting" olsun ister baska bisey, ama STV nin yaptiklarina bakin, ve tv kanallarinin yaptiklarina bakin...saygilarimla cengiz abay

    YanıtlaSil
  89. kesinlikle gerçek değil orda oynayan bir bayanı başka bir dizide gördüm

    YanıtlaSil
  90. Hayat dersi proğramı,tabiiki gerçek değil,ama gerçek bir kesiti ifade etmektedir.mesela babanın dövülüp evden atılması,ben böyle evlatşlara çok şahit oldum,çocuğunu ihmal edenlerede rastladım.
    Ancak Muhammed hocanın nasihatleride çok güzel.
    Benim canımı sıkan bir şey vardırki STV para için,rant için çalışmaktadır.Allah rızası yoktur.
    Örneğin bu proğram arasında veya sonunda bir reklam veya filim seyrederiz ki orada islam yoktur.
    Bir taraftan örtünmenin farz olduğunu vaaz edersin diğer taraftan,cıbıldak kadınları reklam ederek çocukların beynini kirletirsin,eh böyle çelişkileride sevmiyorum.
    Avrupanın sazını çalıp,oynamak yanlıştır.

    YanıtlaSil
  91. hayat dersi canlandırmadır, ancak geçmişte yaşanan olaylar canlandırılmaktadır. oynayan oyuncular tamamen tiyatroculardır. güzel bir yapım, izlenmeye değer. en önemliside programın sonunda hocanın sohbetidir.

    YanıtlaSil
  92. öncelikle proğramı beğeniyordum ve izliyordum .faydalı olduğunada inanıyorum.allah cc razı olsun ....ancak bir arkadaşım gerçek olmadığını ve kötü karekterlerin başı açık iyi karekterlerin veya zulm görenlerin başı örtülü...örtünmeye karşı değilim ama bu bilinçli yapılıyorsa başörtüsünün bu tür numaralara ihtiyacı yok

    YanıtlaSil
  93. aslı
    bence gerçek değil hiç de beğenmedim

    YanıtlaSil
  94. bu program tamamen düzmece reyting uğruna insanların duygularını sömürüyorlar.pes doğrusu aptal olmayalım.sahte olduğu çok belli.hiç kimse birinin evine girip kamera yerleştiremez.bu hırsızlığa girer.dinden bahsedip bu tür soytarılıklar yapmak hiç doğru değil

    YanıtlaSil
  95. Çok güzel bir program. Her gün zevkle seyrediyorum. Seyrettiğim bölümlerde gösterilen şeyler canlandırma tabiki ama gerçek hayatta bu tip insanlar ve yaşanan olaylar hepimizin etrafında muhakkak vardır. Ayrıca Muhammed BOZDOĞAN hocayı sabrından dolayı kutluyorum. Onun yerinde ben olsam oraya çağırdığım insanlara bu kadar sabır gösterip düzelmeleri için dil dökemem.

    YanıtlaSil
  96. bence saçma ve gerçek değil eğer gizli kamera koyuyorlarsa çıkmıyor mu o kişilerden bunlara dava açan. Gizli kamera koymak özel hayatını yansıtıyor kişilerin. Bu hem günah hemde kanunen yasak. bana yapsalardı o programa falan gelmezdim ve davalık ederdim bunları.

    YanıtlaSil
  97. bence saçma ve gerçek değil eğer gizli kamera koyuyorlarsa çıkmıyor mu o kişilerden bunlara dava açan. Gizli kamera koymak özel hayatını yansıtıyor kişilerin. Bu hem günah hemde kanunen yasak. bana yapsalardı o programa falan gelmezdim ve davalık ederdim bunları.

    YanıtlaSil
  98. stvdeki en iyi yapım kesinlikle tek türkiye en sevmediğim program hayat dersi. Ayrıca boşanmak istemiyorum programı da güzel ama bazı oyuncular rollerin pek iyi yapamıyor.

    YanıtlaSil
  99. Anlamıyorum arkadaşlar insanların duygularını harekete geçiren insanları bilinçlendiren bu programlara neden halkımız karşı çıkıyor? Çok güzel bir program beğeniyle izliyoruz. Kim kiminle nerede ne zaman ne yapmış hikayelerinden, kim kiminle nerede öpüşmüş koklaşmış el ele yakalanmış sahnelerinden çok daha fazla öğretici ve yararlı.. Lütfen mantığımızla düşünelim bilinçli olalım. Program uydurmaca değil yaşanmış hayat hikayelerini canlandırıyor unutmayalım...

    YanıtlaSil
  100. insan izlerken canlandırma olduğunu düşünemiyor.çünkü küçücük çocuklar öyle rol yapamazlar diye düşünüyorum. ama eğer ki canlandırmaysa samanyolu tv bunu açıkça insanlara söylemelidir.

    YanıtlaSil
  101. bende canlandırma oldugunu biliyorum çünkü hiç kimsenin dikkat etmediği bir nokta var oda hikaye başladıktan biraz sonra ekranın sağ üst köşesinde canlandırma yazıyo o yazıda karınca kadar yakından bakınca okunuyor ayrıca çekim hataları var örneğin babasından kaçan 1 çocugun hikayesini konu almışlar adam çocuğuyla eve giderken sunucu şöyle diyor adamı takip edib evini öğreniyoruz diyor ve çocukla adam içeri girerken gizli kamera içerde adamın eve çocukla gelişini gösteriyo adamı takip edip evini buluyosunuzda kamerayı hangi arada yerleştiriyorsunuz 3 5 saniyedemi görünmez insanlarmı yerleştiriyor

    YanıtlaSil
  102. muhammet bozdoğan hocama çok teşekkür ederim bu programı hazırladıgı için burcunu çok merak ediyorum sunucuyu da çok başarılı buluyorum bütün ekibe elinize sağlık diyorum iyiki varsınız eda

    YanıtlaSil
  103. programınız bana cok gercekci geliyor çok begeniyorum çok teşekkür ediyorum çok başarılısınız sizi tebrik ediyorum muhammed hocamın burcunu ögrenmek istiyorum devamını diliyorum inşallah herkes ders alırda bu olaylar yaşanmaz ela

    YanıtlaSil
  104. Sayın BOZDAĞ hocamız bazen programın başında yaşanmış bir olayı canlandıracağız diyor,zaten de belli dayak atmalar gerçekçi değil vede suçları işleyenler her defasında tv ye çıkmayı kabulleniyor annem ve babama bir türlü anlatamıyorum her gün gerçekmiş gibi izliyorlar vede üzülüyorlar ikiside 71 yaşında.

    YanıtlaSil
  105. bence tamamen oyun çünkü muhabir herşeyi biliyor bazı bölümlerde stüdypya çagırdıgı kişiler arka kapıdan filan kaçıyor ve muhabir hemen arka kapısı varmı acaba diyip arkaya giderken o kişileri görüyor bide içeriye kamera konulurken gayet kamera düzgün şekilde ve öyle önünde gizli birşeylerin oldugu bi kamera olmuyor çünkü bir kişi eger kamera koyacaksa önünü gizleme geregi duyar saklamak geregi duyar ve konulan her kameranın bu kadar düzgün şekilde konulmasıda garip koyan kişiler kamerayı öyle bir koyuyor ki bulunmaması imkansız

    YanıtlaSil
  106. bencede yalan bazı arkadaşlara katılıyorum o kameranın önünde hep düzgün konuşuyorlar hiç küfür eden yok gerçekte dayak atan birisi mutlaka ağzından 1 yada 2 kelime küfür eder ama hiç rastlamadım.ağmalar falan yalan bakıorum kadının gözününden 1 damla yaş gelmio ama yinede ibret alınsın die yapılmış birşey inanan inansın.

    YanıtlaSil
  107. tabiki gerçek değil şurdan anladım suçluların,yani insanların evine haberleri olmadan nasıl gizli kamera koyupta suçlarını ortaya çıkarıp yayınlıyolar o kamera insanların haberi olmadan eve nasıl girer bu insanlar ya hiç bi gün evde yok ya bu sözde kamerayı koyanlar hayalet gibi duvarlardan geçiyo görünmez varlık olup kamerayı yerleştiriyolar çok komik yani yada ev sahipleri bunlara kapıyı açıyo bunlarda kamerayı yerleştiriyo yani tabikide insanlar evde kamera olduğunu biliyo düşünsenize ben evdeyim pencerem kapım kapalı siz gelip evime haberim olmadan kamera koycaksınız duvardanmı geççeksiniz nası içeri giriyorlar akLım
    sırrım ermiyo

    YanıtlaSil
  108. çok güzel bi proggram olmuş tşkler

    YanıtlaSil
  109. böyle program ların daha fazla olmasını isteriz

    YanıtlaSil
  110. saçmalık allah kahretsin insanları kandırırark vaktini alıyorsunuz birde dramatik olaylarla kafasını şişiriyorsunuz adam gibi program yapsanıza yazıklarolsun size

    YanıtlaSil
  111. tabıkı gercek değil bı kere suradan bellı bırı brıne ıskence yapıyor dövuyor dıyo dıkkatle ızleyen yalanda vuruyomus gıbı yapıyolar gercek kavga lsa ağır darbeler olur sacını tutp ıtıo bı de zaten sahısları konusmalarından da bellı hayal urunu olduğu bazen sasırıp yanlış kelıme kulanıyolar

    YanıtlaSil
  112. aynen öyke saçmasapan şeylerle meşgul ediyolar insanları, gerçek hikayeler olabilir ama o proğramda olanları gerçekmiş gibi lanse edip vermeleri seyirciye yapılan büyük haksızlık bence.

    YanıtlaSil
  113. yallannn onlar hepsı canlandırma bı keresınde darp a ugramıs kadını canlandıran bı oyuncu vardı. kendısını samanyolunun anası yanı as oyuncularından biri olarak tanırım... mılletı kandırıosubnuuz barı artıslerınızı cıkarmayın kı belllı olmasın .çd.d.d.d.dd

    YanıtlaSil
  114. Yahu gerçeklerle ne alakası var ne abuk sabuk saçma sapan diziler ekranlara gelmeye başladı...ey benim saf memleket insanım tv başına geçip böyle abuk sabuk gerçek dışı canlandırma hikayeleri izleyip gerçek zannedip dertleniyorlar birde. Bu programı yapanlar gerçek gibi lanse ediliyor tv den. Bu bir suçtur. En azından canlandırmadır diye yazmaları gerekiyor. Bu işin olması gerekeni budur. Bu programı sunan zat bunların farkındamı acaba. Bir açıklama yapması gerekiyor. Geçen gün gözüm takıldı izledim bu gerçek dışı programı resmen içler acısı. Sadece diyorum ki bu saf milleti daha fazla abuk sabuk yalanlarınız ve acıtası hikayelerinizle kandırmayın.2000 yılından sonra bu programlar mantar gibi türedi tv lerde..yorumu size bırakıyorum..Bir daha diyorum bu saçmalıklarla vaktinizi harcamayın..

    YanıtlaSil
  115. Yahu gerçeklerle ne alakası var ne abuk sabuk saçma sapan diziler ekranlara gelmeye başladı...ey benim saf memleket insanım tv başına geçip böyle abuk sabuk gerçek dışı canlandırma hikayeleri izleyip gerçek zannedip dertleniyorlar birde. Bu programı yapanlar gerçek gibi lanse ediliyor tv den.Bir kere BİR EVİN İÇİNE GİZLİ KAMERA KOYUP ÖZEL HAYATI DEŞİFRE E D E M E Z L E R... Bu bir suçtur. En azından canlandırmadır diye yazmaları gerekiyor. Bu işin olması gerekeni budur. Bu programı sunan zat bunların farkındamı acaba. Bir açıklama yapması gerekiyor. Geçen gün gözüm takıldı izledim bu gerçek dışı programı resmen içler acısı. Sadece diyorum ki bu saf milleti daha fazla abuk sabuk yalanlarınız ve acıtası hikayelerinizle kandırmayın.2000 yılından sonra bu programlar mantar gibi türedi tv lerde..yorumu size bırakıyorum..Bir daha diyorum bu saçmalıklarla vaktinizi harcamayın..

    YanıtlaSil
  116. Ha birde izlediğim bölümde bir çocuk oynuyordu ama çocuk ne bilsin 4 yaşında gerçek sanıp ağlıyordu. İŞTE BU GERÇEK HEPSİ YALAN O ÇOCUĞU NE DİYE AĞLATIYRSUN GERÇEK OLMAYAN ŞEYLERLE. AYIP BE AYIP BİR DE DİNDEN İSLAMDAN BAHSEDERSİN.AĞZINIZA BİLE ALMAYIN DİNİMİZİ...

    YanıtlaSil
  117. Gerçek olduğuna inananlar hala var mı bu programın. Neden mi?

    1-Yahu her hafta bir bir kaç olay ve gizli kamera nerden buluyorlar, hiç mi bu kamerayı farkeden aile olmuyor.

    2- Bir arkadaşımız çok güzel bir noktaya dikkat çekmiş. Yaşanan 5 tane olay olsa kesin 1 veya 2 olayda İstanbul Türkçesinin yerine yerel dillerin kullanılması gerekir ki hiç böyle bir şey yok. Oyuncuların hepsi de bülbül gbi İstanbul Türkçesi konuşuyor..

    3- Bu suçluların hepsi mi hocanın karşısına çıkıp da hesap verirler, hiç birisi tv programına çıkmayı reddetmez mi. Ya da tv'ye çıkayı gerektiren ve milyonlarca izleyicinin önünde hesap verilmesi icap eden yasal bir zorunluluk mu var.

    4- Oyunculara dikkat edildiği taktirde bunların gerçek kişiler olmadığı sadece oyuncu olduğu ve gündelik rakamlarla, ucuza oynayan saçma sapan oyuncular olduğu anlaşılacaktır.

    bir diğer şikayetim her alanda dürüst olduğunu göstermeye çalışan sözde muhafazakar STV neden bu program için zorla halkı kandırmaya çalışıyor. Neden hala tv de canlandırma yazmıyor. Yoksa RTÜK'ün kuralları ( o kuralların yaşadığından da emin değilim ya...)
    STV için işlemiyor mu.

    TV'nin en rezil ve saçma sapan, kimsenin işine yaramayacak programlarını artık STV ve Kanal7 vermeye başladı.

    Mahmut Tuncer Şov ile, Hayat Dersi denilen aldatmacalarla millet aydınlanmaz, hidayete ermez. Ancak kendinizi aldatırsınız.

    Bir müslüman olarak bu programları yayınlamaktan çekinmeyen bu kanlalları şiddetle protesto ediyorum.

    İzlenmeye değer bir kaç yerel TV biraz da Trt Kaldı. Sizlerin gzümde hiç bir değeri kalmadı artık.

    YanıtlaSil
  118. slm...bencede gerçek canlandırma olamaz.okadar insan çıkıyor dayak yiyen o morluklar dayak izleri yok yaa gerçek...

    YanıtlaSil
  119. semra gibi saflar varken bu memlekette... :):):)

    YanıtlaSil
  120. evet arkadaşlar olaylar gerçek olabilir ama lütfen canlandırma diye yazılsın 8 yaşındaki oglum bile saçma buluyo o sunan şahıs nefes nefese kalıyor ya sinir oluyoruz

    YanıtlaSil
  121. bence de gerçek değil, çünkü bütün dayak sahneleri aynı şekilde oluyor aynı kelimeler kullanılıyor, binlerce insan gerçek olduğuna inanıyor, ailemi dahi inandıramadım canlandırma olduğuna... ben bu şekilde gerçek gibi yansıtılmasına katılmıyorum...

    YanıtlaSil
  122. bencede gerçek değil çünkü aile bireyleri birbirlerine benzemiyor

    YanıtlaSil
  123. Bu programdaki hikaye gerçek olabilir ama oyuncuların SAHTE OLDUĞUNDAN %10000000000000000000000000 eminim.Bu program gerçek olayları alıp CANLANDIRIYOR.Peki insanların kafasına şu soru takılmıyor mu:Neden o zaman GİZLİ KAMERA YERİNE CANLANDIRMA DEMİYORLAR?Ve oyuncuları gerçek insanlarmış gibi stüdyoya götürüyorlar?Elbetteki program ilginç olsun ve saf insanların temiz duygularıyla oynuyorlar.REYTİNG İÇİN.Yoksa kimse seyretmez...O programda bir tek Muhammet Bozdağ'ı seviyorum.EN ÇOK SUNUCUYA GICIĞIM HELE NEFES NEFESE KALMIYOR MU SANKİ BİŞEY VARMIŞ GİBİ?
    Zaten oyuncularda çok dandirik kişiler hiç rol yapamıyorlar ve oyuncuların oyuncu olduğu başka tv programlaında oynamalarından da anlaşılıyor...
    Şunu hiç düşünmüyorlar mı ya o oyuncuları biri gerçek sanıp kafa göz dalarsa üstüne_?:)

    Bide sonunda polisler götürüyor ona da sinir oluyorum sanki gerçekmiş gibi sahte bişeyi gerçekmiş gibi sunmak son derece saçma.
    Zaten SAMANYOLUNDA hiç iyi program yok bi tane adam gibi.Bir tek Ayna var o da hiç ilginç bir yer gezmiyor onu da izlemiyorum ama o en azından gerçek bir burası iyi.bU PROGRAMIN SAHTELİĞİNİ 13 YAŞINDA OLAN BEN BİLE ANLIYORSAM NEDEN ÇOĞU BÜYÜK ANLAMIYOR İŞTE BUNU HİÇ ANLAMIYORUM...

    Saygılar... mutlu kalın...
    ____________
    İmza= Mer&
    ____________

    YanıtlaSil
  124. gerçekten gizli kamera koymuş olsalar bu suç sayılmaz mı? Özel hayatın gizliliğini ihlal etmek suçtur. Kaldı ki suç olmaması için onların da izninin alınması gerekir. Gerçek olsaydı biri şikayet etseydi dava açabilirdi.Ben henüz görmedim ama dizinin başında hayal ürünüdür yazıyor diyorlar zaten

    YanıtlaSil
  125. BENCE TAMAMEN SAÇMALIK BAŞKA KELİME BULAMIYORUM!!!!!!!

    YanıtlaSil
  126. bencede sacmalik cunku insanlar hep ayni konu'lari tartisiyorlar, baska konu yokmus gibi!@!@!@!@!@!

    YanıtlaSil
  127. zaten gizli kamera yazmasa canlandırma yazsa kimse yüzüne bile bakmaz o programın zaten bakan yok ta izleyenlerde izmelez sırf reyting için canlandırma yazılmıyo çok ayıp bişey millet gerçek gibi izliyo samanyoluna yakıştıramadım ne için faydalı acaba bu program onu merak ediyorum bunları izleyenler böyle yapmasın diyemi koymuşlar bunu yayına :)

    YanıtlaSil
  128. bir de canlandıranları değildegerçekteki insanları hapse atsalar dahaiyi olurmuş :)

    YanıtlaSil
  129. O diziyi izleyipte gerçek olduğunu inanlara şaşıyorum.

    1)O kameraları hiç kimse görmüyor mu ? O kadar net görüntü için koca bi kamera lazım.

    2)Karakterlerin rolleri fazla yapay.Sinemadan biraz anlayan biri ilk saniye de "kötü oynamışlar" der

    3)Her bölümde gizli kameradan çekim var.Oraya gelenler o kadar cahil mi ki böyle bi programın olduğundan bi haber herşeye itiraz ediyolar

    YanıtlaSil
  130. HEP SURATLARINI BOYUYOLAR ÇOK BELLİ VEDE HİÇTE ŞİDETT GÖRMEDİM HEP ORDAN ORAYA ATIYOLAR KAN YOK MORARIKLARDA BOYA HEPSİ SAHTE İYİ BAKIN YAŞANANLARA AMA GERÇEK DEĞİL SADECE ROL BENDE GİDECEM OYUNCU OLRAK İYİ PARA VERİRLER HERHALDE NASILSA ROL

    YanıtlaSil
  131. Koymuşlar adamların karşına kameraları rol yapıyorlar işte

    YanıtlaSil
  132. Bence de rol yapılıyor. Özellikle suçluyla masum yüzleştirildiklerinde yapmacık oluyorlar.gizli kamerayı da dikkat ederseniz vurmuyorlar. ama bunun gerçek olduğunu düşünen insanlar onlara gerçek hayatta kin besler mi acaba ya da linç etmeye kalkar mı ve kalkışıyor mu çok merak ediyorum doğrusu.

    YanıtlaSil
  133. bunun gerçek olup olmadıgını anlamıyorsanız vay halinize. böyle kötü bir oyunculuk var mı ya. bunu anlamayacaksınız da neyi anlıycaksınız. samanyolu herseyde beceriksiz oldugu gibi bunda da böyle. programa laf yok , amaç güzel, amca iyi konusuyo. ama oyunculuk felaket

    YanıtlaSil
  134. valla bence canlandırma kim ne kadar kötü olursa olsun mesela ....ben onların yerindeyim diyelim ve beni ben istemedikten sonra kimse adım attıramaz

    YanıtlaSil
  135. SAHNELERİN CANLANDIRMA OLDUĞU KESİN.AMA SİNİR OLDUĞUM KONU,İNSANLARA CANLANDIRMA DEĞİLDE GERÇEK OLDUĞU İMAJINI VERMELERİ.

    YanıtlaSil
  136. bayrama katiliyorum

    YanıtlaSil
  137. Hayat Dersini çok seviyorum.Çok anlamlı hayatımda ilk defa BU KADAR anlamlı bir proğram seyrediyorum.SAMANYOLU NA ÇOK TEŞEKKÜRLER.....

    YanıtlaSil
  138. ya gercekmi canlandırmamı yazmaları gerek sinir oldum yaptıkları yanıs bence böle bi kanal insanları kandırmamalı... konu güzelde gercegi söylemeliler

    YanıtlaSil
  139. Bende Gerçek Değil Diyorum bencede Hiç Gerçekci Deil :S Çünkü HerŞey aynı Ya Bir Babaanne ye Bişey Oluypor Yada Çocuklar Dileniyor Hepsi Canlandırma
    Gibi gözüküyor

    YanıtlaSil
  140. yazıklar olsun turk mılletı boyle basıt bır programla kandırılırmı allah askına neler oluyor bıze

    YanıtlaSil
  141. yani şu TV programının yaptığına bak. gerçek mi değil mi derken bir türlü olaylara ibret almak gözüyle bakamıyoruz. böyle düşünerek fikirlerimiz bulanıyor. halbuki ibret gözüyle baksak daha faydalı. şahsi fikrim ise olaylar yaşanmış veya yaşanması muhtemel şeyler, oyuncular halkın içinden seçilmiş amatör kişiler. yine de iyi-kötü eleştiri yapılabilir. herkesin bir fikri var. saygı duymamız lazım.

    YanıtlaSil
  142. suratlarını boyuyorlar diyen arkadaşa aynen katılıyorum bende boyandığına çok şahit oldum güya orda mazlumları dövüyorlar ağızlarından burunlarından kan geliyor ya öyle komik ki yüzlerindeki kan değil resmen boya salça,kırmızı boya,kırmızı sulu boya (hatta kan gibi görünsün diye)tentirdiyot sürdüklerine bile şahit oldum tentirdiyotda yaralara berelere sürüldüğü zaman aynen kan gibi görünür akar çünkü turuncu renkli sıvı bir maddedir iyi akıl etmişler valla böyle bir sahtekarlığı

    YanıtlaSil
  143. Hayat dersi programı millete ders vermeyi amaçlıyor olabilir, takdir etmek lazım. Ama olayları gerçekmiş gibi göstermek çok anlamsız! "Canlandırma" ibaresi olmalı. Yoksa bu yaptıkları duygularımızı sömürmekten öteye geçemez! Bu program çıktığı zaman hemen değiştiriyorum, iğreti oluyorum çünkü! Hayat dersi ne güzel bir amaca sahip ama neye sebep oluyor..

    YanıtlaSil