6 Eylül 2008 Cumartesi

Hayat Dersi Dizisi başladı...

Zil çalıyor, hayat dersi başlıyor!

Yayın hayatında özgün bir çizgisi olan Samanyolu Televizyonu, sorunları yüzünden hayattan kopan kadınların öykülerini ekrana taşıyor.

Eşinden boşanmış, çocuklarını kaybetmiş, alkol veya uyuşturucu gibi kötü alışkanlıkların pençesine düşmüş çoğu sığınma evlerinde yaşayan kadınlar günümüzde toplumsal bir yara halini alıyor. Bu vahim tablo karşısında, topluma çözüm olarak bir şeyler sunmanın lüzumuna inanan Samanyolu Televizyonu, hayata dair derslerin verileceği bir okul olarak seyircinin karşısına çıkacak olan ‘Hayat Dersi’ adlı programda, kadınların sorunlarına ışık tutulacak.

Bir okul ortamında oyuncular tarafından canlandırılacak gerçek hayat hikayeleri, hayattan beklentisini yitirmiş kadınların ve ailelerin problemlerini çözümlerinde yol gösterici olacak. Program, kantini, sınıfları olan öğretmenler ve müdürle birlikte bir okul ortamında gerçekleşecek.

İlk olarak 12 kadın okula kayıt yaptıracak ve her gün sınıftaki yerlerini alacak. 65 dakikalık programda, okulun öğretmen kadrosunu Muhammed Bozdağ, psikolog Rümeysa Ölmez ve el işi öğretmeni Nihal Bağcı oluşturuyor. Kadınların sorunları hakkında ayrıntılı bilgi sahibi olan Muhammed Bozdağ, onlara sorunları çerçevesinde yol gösterirken, Rümeysa Ölmez, mesleği itibariyle kadınların sorunlarıyla cesurca yüzleşmesini sağlayacak.
Programın ders dışı içeriği oldukça renkli olacak. 12 kadın haftanın her günü bir aktivite yapacak, böylelikle problemlerini unutmalarına yardımcı olunacaktır. Sınıfa kaydolan kadınlar sergiye çay bahçesine, pikniğe gidecekler ve bu aktivitelerde çekilen görüntüler program başında birkaç dakika yayınlanacak.

10 yorum:

  1. bu program bana yalan gibi geliyor goruntuler gercekmi yoksa canlandirmami buna bir aciklik getirirseniz daha iyi olur samanyolu tv,den boyle birsey beklemezdim hayal kirikligina ugradim artik kime guvenecegimizi bilmiyoruz.

    YanıtlaSil
  2. MUHAMMED BEY
    YAPTIGIN PROGRAMI DESTEKLIORUM VE DEVAMINI ISTIORUM.BOLE GERCEK PROGRAMLAR ISTIORUM.

    COK TESEKKUR EDERIM,SIZIN GIBI INSANLARA IHTIYACIMIZ VAR.
    CORUMDAN BIR IZLEYICINIZ.

    YanıtlaSil
  3. GÜZEL Bİ PROGRAM ALLAH RAZI OLSUN AMA Bİ SORUM VAR BU KARAKTERLER GERÇEKMİİ?

    YanıtlaSil
  4. Genelde Dayak Bulunan Sahnelerde Gerçekten Vurulmuyor. Yaşanan Olaylar Toplumumuzda Gerçekten var Olduğu İçin Yabancılık Çekmıyoruz Ama Hayat Dersi Programı Kanatimce Canlandırma Yapıyor..

    YanıtlaSil
  5. zaten proramin bazi kısımlarina canlandırma dıye not dusmusler (hala anneanneme gercek olmadıgını anlatamıyorum:))

    YanıtlaSil
  6. ya gercekten stv yi tebrik etmek lazim arkadasin dedigi gibi bende babami ikna edemiyorum canlandirma olduguna o okadar inaniyor ki hatta arkadasim abisi ve babasiyla tartismis sirf inanmiorlar diye:))

    YanıtlaSil
  7. arkadaşlar ben ihbarda bulunmak istiyorum kanal 7 meil atmak istiyorum malatyadan yazıyorum çocukları tafafında terk edilen yaşlı kadın ve koçası için nasıl yapıcaz yardımcı olun siteyi meil atacagım yeri bulamıyorum hayat dersi programına meil atıcam allah rızası için iki yaşlı için el ele verilim sevabı bize yeter çocukları istanbulda anne baba ölecek durumda onu buluk rezil ediyolar ya bunu istiyorum bu yaşlılarıda kanal 7 huzur evine kor ve vicdanımız rahatlar sevabı yeter

    YanıtlaSil
  8. ben bu programın insanlara yol gösterici oldugunu bu amaçla yapıldıgını düşünüyorum bu olayların canlandırma oldugunuda biliyorum çünkü filim başlarken sağ üst koşede kimsenin farketmediği bi yazı var karınca kadar yakına gelince okunabiliyor o yazıda canlandırma yazıyo

    YanıtlaSil
  9. hayat dersini hiç kaçırmıyorum en çok sevdigim bölüm hocamın bitiş konuşması insanlara verdigi anlamlı nasiyatlar tabi anlayana.MUHAMMET hocam saygıyla selamlıyorum sizi ALLAH razı olsun sizden.

    YanıtlaSil