7 Eylül 2008 Pazar

Samanyolu TV 'de özgün bir program: HAYAT DERSİ . Videoyu izleyin;indirin!


Samanyolu TV'de HAYAT DERSİ dizisi

1. Tanıtım (Fragman) tıklayıp İzleyiniz:

HAYAT DERSİ Samanyolu TV'de!

BU VİDEOYU BİLGİSAYARINIZA İNDİRMEK İSTERSENİZ: rapid link ten artık indirmek çok kolay! http://rapidshare.com/files/140899258/Hayat.Dersi.STVyeni.Vurgun.yedim.sevda.denizinde.Fragman.fs07.wmv

google video adresi : http://video.google.com/videoplay?docid=-7726783677476819015&hl=en


Kaynak: http://www.samanyolufanlari.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=3713&st=0&sk=t&sd=a&start=0 Samanyolu Fanları web sitesi www.samanyolufanlari.com



58 yorum:

  1. ARKADAŞ HAKLI BENDE YAZDIM AMA YORUMUM SİLİNDİ MALESEF GERÇEKLER ORTAYA ÇIKTI DİYE...
    Yazıklar olsun sizlere... ya bukadarda aptal konumuna düşürülmek istenmez bir insan.. ya morluklar bile makyajla yapılıyor o yaşlı kadınların sokaktan yemek toplayan kadınların yüzleri nedense simli simli makyajlarla yapılmış morluklarla dolu ALLAH mı yaptı bunuda???O ALLAH adını alan ağzınız konuşamasın birdaha...aDAM KARISINI DÖVÜYOR SÖZDE YAPMAYIN YA NEDEN BİR SOPA ALIP ELİNE VURDURMUYOSUNUZ KADINA AMA KAMERAYA DOĞRU VE SERT SERT O ANDA KANAMADA GÖRELİM HADİ YAPSANIZA...YAZIKLAR OLSUN SİZİN GİBİLERE DENİZ FENERİ GİBİ SİZLERDE DİNİ WE HUMANIZMI KULLANARAK KENDİNİZİ AÇIĞA ÇIKARTMAYA ÇALIŞIYORSUNUZ AMA KAÇMAZ ARKADAŞLAR KAÇMAZ.....

    YanıtlaSil
  2. BUGÜNE KADAR YAPTIĞINIZ HER PROĞRAMI ÇOK BÜYÜK BİR LEZZET ALARAK İZLEDİM,İZLİYORUM VE İSTİFADE ETTİĞİME İNANIYORUM.AMACIM ELEŞTİRİ DEĞİL SADECE TAM OLARAK KAVRAYAMADIĞIM BİR ŞEYİ SORMA İHTİYACI.HAYAT DERSİ PROĞRAMINI SEYREDERKEN ACABA İNSANLARIN AYIPLARI YÜZLERİNE Mİ VURULUYOR EKRANDA DİYE DÜŞÜNÜRKEN,SAHNELERİN CANLANDIRMA OLDUĞUNU OKUDUM.BU KADAR ELEŞRİRİYE RAĞMEN NEDEN CANLANDIRMA OLDUĞU BELİRTİLMEDİ MERAK ETTİM.SATANİST GENCE HAYAT DERSİ VERİLEN BÖLÜMDE GİZLİ KAMERA GÖRÜNTÜLERİ GERÇEKTEN BAŞKA BİR PROĞRAMDAN MI ALINTI.YAPTIĞINIZ HER PROĞRAMI BÜYÜK BİR GÜVENLE İZLEDİĞİMİ TEKRAR BELİRTİR,ÇOCUKLARIMI,KONTROL ETMEK ZORUNDA KALMADAN KARŞISINA OTURTTUĞUM TEK EKRAN OLDUĞUNUZU SÖYLEMEK İSTERİM,SAYGILARIMLA..

    YanıtlaSil
  3. STV Türkiye için zararlı kanallardan bir tanesi. O kanal kapatılsa herkes için hayırlı olur.

    YanıtlaSil
  4. satan adlı kişi sen o şeyleri yazmaya hiçmi utanmıyosun keşke allah seni o şeyleri yazarken bi çarpsaydıda görseydin gününü gerçi sen oşeyleri yazdığına göre çarpılmışsın zaten allah bildiği gibi yapsın seni pislik...

    YanıtlaSil
  5. ya allah akıl fikir wersin sizin gibilere ya...

    YanıtlaSil
  6. ya böylelerinin yorumunu neden yayınlıyosunuzki hz.peygamberimize hakaret etmiş resmen

    YanıtlaSil
  7. newa kardeşim haklısın allah bunları yazanın yanına bırakmasın allah bunu yazanın bin belasını versin inşallah ben kendi islamıma hiç bir laf söyletmem o satan denen kişi kendini cehenneme attı

    YanıtlaSil
  8. şaytana uyupta bunları yapan bizden değildir biz topraktan doğduk bunları yazan ise bellliki ateşten doğmuş...
    satan sen nasıl yazdın anlayamadım allah seni bildiği gibi yapsın slk şey...

    YanıtlaSil
  9. Malesef hayat bizi bu hale getirdi işte yaşananlardan ders alma yerine bu proğramda Atatürk konusu yok diye vicdansızca eleştiri yapılıyor. Beyler bayanlar lütfen artık bu dünyada kimsenin kalmayacağını ahirette ilahi teraziye çıkacağımızı öğrenelim. içimizdeki yanlış kişilerin yaşattığı insanlık dıramlarınada duyarsız kalmayalım. yanlışlardanda ders almasını bilerek yaşayalım. gerçekleri bile bile neden niçin birilerini karalama yolunu seçiyorsunuz. brakında insanlar görevini yapsınlar. içimizden birilerinin bizler için çalıştığını yaptıkları güzel proğramları seyredelim. KARDEŞÇE VE DÜRÜSTÇE yaşamak varken bu kin ve nefret niye.
    Toplumumuzda yaşanan gerçekleri ve zor durumdaki insanlara bu proğram sayesinde yardım elini uzatan sizlere çok teşekkür ederim.
    Mesela annesi ve babası tarafından terkedilen dört kardeş ve bu kardeşlere annelik babalık eden 11 yaşındaki bir kız çocuğun yanlış insanlara yem edilmekten kurtaran, yaşlı bir kadınla kızının barışmasına kızının doğru yolu bulmasına vesile olan insanların gerçek niyetlerini ortaya çıkartan bu tv kanalına ve değerli çelışanlarına çamur atmayı bırakında yaşananlardan ders almak için uğraşın artık. DEĞERLİ KARDEŞLERİM BİR SAAT SONRASI İÇİN HİÇBİR GARANTİMİZ YOK HEPİMİZ AHİRET YOLCUSUYUZ.
    STV KANALINA VE HAYAT DERSİ PROĞRAMI ÇALIŞANLARINA TEŞEKKÜRLERİMİ BİR BORÇ BİLİRİM.
    ALLAH YAR VE YARDIMCIMIZ OLSUN CÜMLEMİZİN.

    YanıtlaSil
  10. ARKADAŞLAR BEN BU BLOĞUN SAHİBİYİM.
    TEKNİK BİR HATA OLMUŞ HERKESTEN ÖZÜRDİLERİM
    BÜTÜN KÜFÜRLÜ YORUMLAR SİLİNMİŞTİR.
    GERÇEKTEN ÇOK ÖZÜRDİLERİM.
    NORMALDE ONAY OLMADAN YAYINLANMIYORDU AMA GÖZDEN KAÇMIŞ ONAYA İHTİYAÇ DUYMADAN YAYINLANMIŞ BUNDAN SONRA ÇIKMAZ BÖYLE YORUMLAR.

    AYRICA SİTE SADECE FAN SİTESİ, STV İLE İLGİLİ BİR BAĞLANTI YOK.

    YanıtlaSil
  11. yayınınız gerçekçi değil.oyuncularınız amatör ve çok yapmacık oynuyorlar.birde canlandırma yazarsanız daha iyi olur.gizli kamera görüntüsü olmadığını seyredenler anlıyor tabiki.kimi kandırıyorsunuz.yapmayın lütfen.birazdaha yayıncılık anlayışı belliyoruz sizden.ben oyunculuk bilmediğim halde seyrederken bir haz almıyorum.amacınız ders vermek konunuz iyi de oyuncularınız işi bozuyor.hepsini değiştirin.unutmadan en önemli konu şiddet vb.konularda bebekleri ve 0_6 yaş çocukları oynatmayın.ana okulu öğretmeni olarak söylüyorum bunu.çocukların psikolojisi bozulur.birçok yorumlarda var bu.dikkate alın lütfen.

    YanıtlaSil
  12. ben çerçekçi olduguna inanıyorum

    YanıtlaSil
  13. amatör oyuncular tarafından yapılmış kurgusal bir hkayeyi gerçekmiş, gizli kamerayla çekilmiş gibi göstermeye çalışmanız ne büyük saygısızlık ve ciddiyetsizlik. samanyolunun saygın bir yeri vardı bend. ama bu programla yerle bir oldu. çok ama çok çirkin

    YanıtlaSil
  14. 10/01/2009 tarihindeki hayat dersi programindeki kız daha önce boşanmak istemiyorumda seyrettik uydurma basit bir program

    YanıtlaSil
  15. SLM değerli samanyolu ekibi.ismim saliha.tüm programlarınızı beğeniyle izliyorum.hayat dersini de çok seviyorum.ama bir türlü gerçekmi canlandırma mı ayırt edemiyorum.aslında konuşmalar filan çok yapmacık ama hani o son anda gizli kamera görüntülerinin çıktığı an o suçluların yüz ifadesi varya işte okısım gerçekten çok gerçek.yalan olamaz diyorum.hem zaten bi türlü muhammed bozdağ gibi değerli bir yazara yakıştıramam böyle yapmacık ve yalan birşeyi gerçek gibi yayınlamayı.arkadaşlar akrabalar toplandığımızda hep bu konuşuluyor acaba gerçek mi yoksa canlandırma mı diye.herkes bunu çok merak ediyor.bu konuda bi cevap verilirse çok memnun oluruz.a.e.o.

    YanıtlaSil
  16. hiç bir insan kamera karşısında o kadar hakaret yemez bence de senaryoya göre oynuyor oyuncular. Ayrıca çok seviyesiz bir program. oraya iki kişi çıkartıp kavga ettiriyorlar. madem böyle bir kavga programı yapcaklar o zaman horoz dövüştürsünler. Stv yayın ciddiyetini birazcık önemsiyorsa bu programı hemen kaldırmalı

    YanıtlaSil
  17. Merhaba AbiLerim ABLaLarim Ben ANtaLyaDan yorumumu sizlere yaziyoRum OnceLikLe yonetmen arkdaslara ve AbiLere buyuklerime HaYaT Dersi ADLi PRogrami yayinLadikLari icin Cok Tsk Ederim sizin Gibi insanLardan ALLah Binlercekez Razi OLSun gercekten gercekLeri acikLiyorsunuz GizLi Kamera dahi OLSada insanLar ne kadar Kotu bile OLSa bu programLari izleyip azda OLSa insanLik dersi ALmislardir Umarim boyle programLarin devami Turkuyle kurduyle ermenisiyle yahudisiyle rumuyLa bekliyoruz cunki dinler ve irkLar ayri OLabilir AMa Sonucta BizLerde O yaradanin kuLLariyiz DiLmi Simdiden yayin Hayatinizda BasariLar DiLerim

    YanıtlaSil
  18. 15 01 2009 tarihinde yayınladığınız şehit eşine yapilan zulmü izledm tüylerim diken diken oldu budünyada böyle vicdansız insanların olduğunu gördüm benim üç çocuğm var allahonları bana bağışladı okardeşim nerde oturuyor bilmiyorum ben vanda kalıyorum eğer kimse yadımcı olmsk istemiyorsa ben onlra bakmaya alllaın iznyle bakmaya talibim hani şehitler ölmezdi istanbulda okardeşimize ship çıkacak duyarlı insan kalmadımı programı hazırlıyanlardanda allah razı olsun

    YanıtlaSil
  19. ya ben yorum yazmaya bıktım siz yayınlamaya bıkmadınız.yeterın artık ya.programınız berbat. her gün beş dakka açıyorum bugun ne saçmalık yapmışsınız diye.bugunkundede güya gelın kayınpederıne işkence yapıo komşulara fal bakıomuş buyu yapıomuş bıkere öyle bı mahallede kım fala baktırıpta 30 mılyon werır ya resmen guldum...programınız ınsanlara hiç bişi wermıo...bu yapılan yorumlarıdamı okumuyosunuz kardeşim nedır anlamadım hala koyuyosunuz programınızı.yeteeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr böyle bi yayın istemıyoruuuuuuuuuuuuuuuzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..bidaha yorum yazmıcam dırek kanalı arıcam ..yettiniz artık beeee....

    YanıtlaSil
  20. ya bişey sorcam gizli kameraada yavaşlatma oluyor hadi olsun 2 torun war nazife teyzeyi sokağa atırıyor ne şanssa komşusu geçerken görüyor ve bişey almaya o yola giriyor seneryoya bak gülerek rol yapamıyorlar öyle konuşuyorlar birde Allahın Adını alıyorlar ve komşusu eve getiriyor komşusuna gizli kamera veriyorlaryerleştiricek bi gelsene diyor çağırıyor şans eseri oda boşalıyor kamerayı yerleştiriyor hemen bitiyo konuşmaları geliyor:D PUHAHAHAAH

    YanıtlaSil
  21. yayından en kısa zamanda kaldırılması gereken çok basit bi program böylesi programlar yüzünden kanalın gerçekten güzel olan diğer programlarınada güven sarsılıyor kime samanyolundan örnek versek bu saçma programı söyleyip hadi bunuda savun diyorlar.

    YanıtlaSil
  22. neden hayatın gerçeklerini hafife alıyorsunuz. bu bir senaryo bile olsa bu tür olaylar ne yaıkki yaşanıyo.içinde allah korkusu olmayan insanlar o kadar çok ki ne yzıkki.gaete okuyun haberleri ileyin gerçek olay ne demek anlayacaksınız. sayın muhammet bozdağın yaptığı sadece insanları duyarlı bir toplum haline getirmek .inanır veya inanmasınız. o tamamiyle size kalmış.burdan sayım muhammet bozdağa teşekkürlerimi borç bilirim. saygılar.

    YanıtlaSil
  23. inanip inanmamakta siin tercihiniz. beğenmiyosanız inanmıyosanız seyretmeyin kardeşim.televiyon görsel bir yayındır. terci size ait .bi beğenerek inanarak iliyoruz bu da bizim tercihimiz.

    YanıtlaSil
  24. bi bölüm izlemiştim vcdansız halası küçücük çocuğa ezitet ediyodu . ama çocuk çok tatlıydı ben o halasının yerinde olsaydım o kadar tatlı bir yeğenim olduğuna dua ederdim yani.

    YanıtlaSil
  25. ben muş tan hasan,okadar ınanmıştımkı hayat dersi programına ve doktor süleyman bozdag hocamıza gece gündüz ennemlen beraber dua ediyoduk Allah doktor süleyman beyi başımızdan eksık etmesın mekanını cennet etsın zalım ınsanlara tokat gıbı vuruyodu dıye ınanıyoduk ama bunun canlandırma ve nekedar gerceklerden alınarak yapılmış ise bir nevi insanları kandırmaktan duygularını bı anda param parca olması gercekten anlam veremıyorum hele hele süleyman bey yaptıgı o rolu ona hıc ama hıc yakıştıramadım cünkü inanın okadar ınanmıştımkı size annem ve ben size ulaşmak icin hele sizinle bişekılde konuşmak icin can atıyoduk sizinle yüz yüze konuşmak ve ne mubarek adamsın senı ALLAH MI YOOLLADI DIYE EN İCTEN SİZE DUA CIYDIK,neden neden bızım duygularımızlan zaaflarımızlan oynuyosunuz bukadar ugrasiyosunuz canlandırma yapıyosunuz ne kadar ınsanları kullanıyorsunuz neden gercekleri yansıtmıyosunuzda canlandırmalara yapıyosunuz bence sızın yaptıgınız canlanırma gercekleri canlandırmak daha kolay bunu deneyın ınsanları bu şekılde kandırmayın lütven kendınıze cekı duzen verın bana ulaşmak icin tle verıyorum 05457973779

    YanıtlaSil
  26. yayınınızı her akşam ailemle izliyorum.dünyada bu kadar kötü insanlar da varmış dedirtti bize.mazlumun ahı bu dünyada sayenizde çıkıyor.proğrama emeği geçen herkesten allah razı olsun

    YanıtlaSil
  27. yaw gençler bekara kız dövmesi kolay olur. Siz yapabiliomusunuz böyle bir program yada çalışma, yapamıyosanız yapanları nasıl bu şekilde acımasız bir şekilde eleştirme hakkını kendinizde görüyosunuz. Gerçekten akıl baliğ olsanız orada teknik imkanlardan çok verilen mesajın üstünde düşünürsünüz. Hollywood mu burası elbette çok güzel bi çekim olmiycak.

    YanıtlaSil
  28. Madem ki yaptığınız canlandırma tamam kabul ederim saygı duyarım ancak;benim anlamadığım konu bunu gerçekmiş gibi gösterip insanları neden kandırıyorsunuz?İşin en kötü yanı ise eserlerini büyük bir ibretle okuduğum sohbetlerini büyük zevkle dinlediğim kendime rehber edindiğim Muhammed Bozdağ'ın sunması

    YanıtlaSil
  29. bence çok üzücü bir program herkes ağlıyo
    çok yazık

    YanıtlaSil
  30. programını cok sevıyotuz her zaman ızlıyoruz bubları yapanlarda bunları ızleyenlerde yapmamlarını dılıorum ve sızden allah razı olsun hocam şu masum ınsanlara acı cektırdıklerı ınsanların sonunudu gostermenızı dılıyorum

    YanıtlaSil
  31. ben hocamizi kutluyorum bu programi yaptigi icin hepsinin gercek olduguna inaniyorum herhalde gercek olmasa diger kanallar uyumuyor herhalde birbirlerinin acigini bulduklari anda haber kanallarinda hemen izliyoruz biraz mantikli düsünün lütfen izliyorsaniz emniyet ten gelen polisler de rol yapmiyor herhalde Allah hocamizdan ve samanyolu tv den razi olsun cok dua aliyorsunuz basarilarinizin devaminidiliyorum hoscakalin Aysun Acar

    YanıtlaSil
  32. Gençler yaşanan olaylar ve yaşayanlar hepsi gerçek. İşine gelmeyen seyretmesin yorum da yapmasın. kimse kimseye silah dayamıyo zorla izle diye.

    YanıtlaSil
  33. LUTVEN DASLAR BU POROGRAM HAKKINDA MİZLERE YETERLI BİLGİ VERİRMİSİNİZ İNSANLARLA TARTİŞMAMIZ BİTSİN SAHNELER GERÇEKMİ GİZLİKAMARA GERÇEKMİ LÜTVEN SÖYLEYİN

    YanıtlaSil
  34. 7-şubat-2009 tarihindeki hayat dersi proğramınızı hayretler içinde izledim,ancak düşündürücü olan, o babaanne torununa soğuk ve açlık içinde ölmesine sebep oluyor ve 15 gün süre ile ona yaşıyor muamelesi yapıyor, olay stv kanalına yansıyor babaanne 15 gün sonra psikolojik tedavi sonucunda sağlıklı bir insan oluyor inandırıcı değil, tamamen reklam kokuyor,ayrıca babaanne komşuların yardımıyla yaşıyorduk diyor peki bu komşular yardıma 15 gün somestır tatili arasımı vermişlerde 15 gündür yardımı kesip ölü çocuğu kokusundan dahi anlamamışlar düşündürücü suçu asıl stv işlemektedir

    YanıtlaSil
  35. DİYECEK SÖYLEYECEK HİÇ BİR ŞEY BULAMADIM . YAŞIM 17 LİSE 3 ÖĞRENCİSİYİM . ADIM İSMAİL VE PROĞRAMINIZI İLK DEFA İZLEİM YANİ DEDİĞİM GİBİ DİYECEK HİÇ BİR ŞEY YOK . ALLAH TEÂLA SİZLERDEN O PROĞRAMI HAZIRLAYAN BÜTÜN EKİPLERDEN YARABBEL ALEMİNDENE SİZLER İÇİN AÇTIM ELİMİ ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN . DUA EDİYORUM SİZLERE ÇÜNKÜ HAK VE ADALET İÇİN HERŞEYİNİZİ ORTAYA KOYUYORSUNUZ

    == ALLAH RAZÎ OLSUN ==

    YanıtlaSil
  36. topluma hayat dersi vermek istiyosunuz madem bu canlandırmaları gerçek gibi lansettirmeniz suçtur.canlandırma dıye kameranın bır kosesıne yazı koymanız gerekır.RTÜK bu konuda neden duyarsız kalıyor anlamıyorum.türkiyede çok aptal insan var bunun camlandırma oldugunu anlayamayabilir.etik değil.

    YanıtlaSil
  37. yaa kardeşim bu nasıl bir program yaa canlandırmamı gerçekmi bu ne yaa sizingibi saygın bir tv yi lekeliyor bu hayat dersi ya canlandırma ise bilelim insanları bu kadar mal yerine koymayalım birde canlandırma da olsaq insan ların mahremine nasıl kamera koyarsınız yaa varmı böyle birşey kısa keseyim şiddetle kınıyorum

    YanıtlaSil
  38. selam öncelikle bu hayat dersi programını yapanlardan allah razı olsun. dün akşamki hayat dersi programınızı tesedüfen izledim ve kanım dondu o küçük kıza üvey babası tarafından yapılan işkence ve 13 yaşında bir insanın okuması gerekirken üvey babası tarafından işe verilmesi ve kızın annesi işte olduğundan dolayı kızının çalıştığından haberi olmayışı kuförde kıza yapılan dayak görüntüleri böylesini gözü dönmüş insanların ve gözü para bürünüş bir üvey babanın insan dışı yapılan bu zülüm inanılır gibi değil allah böylesi insanların belasını versin tekrardan bu programı yapan bütün ekibinizi cani gönülden kutlar allah sizden razı olsun sizler olmasaydınız belki o küçücük yavru şimdi dahada eziyet çekecekti teşekkürler cesaretinizden dolayı allah binkere sizden razı olsun.

    YanıtlaSil
  39. ya ben izleyince hemen anladım canlandırma olduğunu fakat stv de bundan sonrada biraz eylenceli programlar olsun isterim hep sitresli diziler programlar izliyorum ama hep sıkıntı verici ayna muhteşem bir program keşke bu yazdıklarımı duysa stv saygılar

    YanıtlaSil
  40. selamın aleyküm akdaslar yapmıs oldugunuz hayat dersi programı canladırmamı yoksa gercekmi lutfen busoruyu cevaplayınız

    YanıtlaSil
  41. ilk baslarda bende herseyin gercok olduğunu dusunuyordum. fakat her aksam nası olurda bu kadar cok konu bulup yayınlarlar diye düşündüm ve emin oldumki kurgu. ama nedense bunu seyircilerden saklıyorlarmıs bi görüntüsü var. kurgu olmasına lafım yok ama her aksam olması ve hep kötü seylerle ders verilmesini mantıklı bulmuyorum. artık seyretmiyorum.

    YanıtlaSil
  42. denizli/stv fanatigi
    öncelikle stv ailesini taktir ediyorum ve zevkle izliyorum tek kelime ile mükemmel..
    ancak "hayat dersi" programini kacirmadan izliyordum,tesaddüfen bugün (08.04)izlerken birde ne göreyim daha önce baska bir hayatdersinde rol alan bir bayan i gördüm,
    tabiki aklima gelen ilk soru ya stv bizleri ne olarak görüyor diye sordum kendime.
    biz enayimiyiz,aptalmiyiz yoksa malmiyiz.
    kendimden utandim, herkeze stv yi överken tartismalara kadar giderken sen onalari bilmezsin diyenlere haktan hukuktan bahsederken müdafasini yaptigim stv benide salak yerine koydugunu bugün actigim telefon konusamasinda anladim.
    özellikle dr.m.bozdag hocamiza hic yakistiramadim beni cok derin yaraladi bu olay
    benim stv yöneticilerine soruyorum "neden"
    sizler cok akillisiniz ama sizi izliyenler cok aptal oldugunumu düsünüyorsunuz?yaniliyorsunuz.
    sizi izleyen olursa siz siz olursunuz,
    sizleri allaha havale ediyorum,

    YanıtlaSil
  43. gerçekmi değilmi sadece bunu öğrenmek istiyorum

    YanıtlaSil
  44. Samonyolu'na yakıştıramadım böyle bir programı. Yok gizli kamera koyduk yok takip ettik diyorlar, program canlandırma. Olur mu böyle bir saçmalık. RTÜK'ün müdahale etmesi lazım. İnsanları aptal yerine koyuyorlar.

    YanıtlaSil
  45. kurguyu gerçekmiş gibi göstererek insanları kandırmaya çalışmak ne kadar etiktir ?

    hemde programda sürekli ahlaktan bahsederek.

    bu nasıl bir tezattır ?

    YanıtlaSil
  46. Bakın arkadaşlar tabiki program canlandırma olacak çünkü bu işkenceleri yapanlar halkın gözünde cani olurlar ve linç edilirler. Ayrıca yasalar yürürlüğe girer. Her insanın bir şansı daha vardır unutmayın. Bu programı hazırlayanlardan Allah razı olsun bunları yazarken kendim gibi felçli birine yapılan eziyeti izliyordum bunlar gerçek toplumda bile engellilere böyle atıl bakanlar var. Herkes duyarlı olur inşallah. Allah yar ve yardımcımız olsun.

    YanıtlaSil
  47. Herkese merhaba bende bir yorum yazmak istiyorum. Gerçek yada değil doğru yada yanlış sonuçta en doğrusu bizim o programdan birşey çıkarıp çıkaramadığımızdır...

    YanıtlaSil
  48. aaahhh, ahhh. şu blog sayfası aracılığıyla ilgili programın yapımcılarından medet uman sevgili arkadaşlar!
    1) burası sadece blog. programın yapımcıları veya stv kanalıyla doğrudan ilgisi yok.
    2) hadi kötü oyunculuktan, insanların, yaşar gibi değil, bir metni okur gibi davranmalarından anlamadınız, gizli kameralarla o kadar net görüntü sağlanamayacağından da mı programın kurgu olduğunu anlamadınız?
    3) hadi 2 numarayı atladınız gerçek hayatta kimsenin melekler kadar temiz veya şeytanı bile utandıracak kadar kötü olmadığının da farkında değil misiniz?
    4) hadi 2 ve 3 numaraları atladınız. kim, bir daha komşusunun, insanların yüzüne bakamayacağını bile bile kalkıp da taaa stüdyoya teşrif eder, bunu da mı düşünmediniz?
    Saydığım hususlar çerçevesinde kanalı, olayların kurmaca olduğunu belirtmemesi yönünden kınıyorum. yayın etiğine aykırı; zira, program içeriği psikolojik açıdan zararlı. (kötülüğe maruz kalacağını düşünen insanın, kötülüğü kendine hak görmesi; kendi kötülüğünü bir başkasının kötülüğü üzerinden meşrulaştırması)
    ha tabi, programın sonunda verilen mesajları beğenmekteyim, o ayrı. insanın içine işliyor.
    ancak o yapay karakterler! işte o kısım da sinir bozucu.
    neyse, herkese iyi seyirler.
    son not: her duyduğunuza, her gördüğünüze inanmayın. allah size kafanızın içindeki beyni düşünün diye verdi.

    YanıtlaSil
  49. bu hayat dersi programı yalan canlandırma,sokakalrda yaşan birinin şaçları röfleli,tırnaklar manikürlü böyle aptalça bişe insanları gerçek diye inandırıyrsunz ya yazık size başka bişe bulamdınızmı

    YanıtlaSil
  50. ..........ZULMEDENLER VEYA ZULME MEYİLLİ OLANLAR ACAİB RAHATSIZ OLUYORLAR BU DİZİDEN..ACABA NEDEN...

    YanıtlaSil
  51. -Cidden bu seyrettiklerim doğru ise kanım dondu Kainatta Hak ve Adaletin teminatı olan yüce Rab Hak isminin tecellisinde azıcıkda olsa sizi vesile kılmış ise Rabbim Yar ve Yardımcınız olsun.
    -Yok eğer bunlar bir kurgu ise yinede Allah(cc) sizden razı olsun çünkü insanların vicdanlarına tonlarca ağırlığında bir gürz gibi inerek vicdamızı ayna edip önümüze koydunuz, Teşekkürler. Metin NUMANOĞLU

    YanıtlaSil
  52. - Eğer seyerettiklerim doğru ise gerçekten kanım dondu, Kainatın yaradıcısı yüce Rab kendi ismi olan Hak ve adeletin kainatta tecellisine azıcıkta olsa sizi vesile kılmış ise Rabbim Yar ve yardımcınız olsun.
    - Yok eğer seyrettiklerimiz bir kurgu ise yinede insanların vicdanlarına tonlarca ağırlığında bir gürz gibi indiniz vicdanlarımızaayna tuttunuz Teşekkürler Allah (cc) Razı olsun. Metin NUMANOĞLU

    YanıtlaSil
  53. yav arkadaşlar bugün bütün yorumları okutum tam saçma sapan kelimeler yazmışsınız yav değerli arkadaşlar şimdi size soruyorum üzerime afiyet değil ama neden böyle iğrenc yorumlar yazıyorsunuz neden çirkin yazılar yazıyorsunuz şimdi size şunu söylemek isterim bakın arkadaşlar muhammet bozdağ hocamız olsun samanyolu ekibi olsun niye böyle poroğram yapıyor soruyorum size bilmiyorsanız ben size söylüyeyim ben hayat dersi porğramı başladığından beri takip ediyorum böyle insanları ic yüzlerini ortaya cıkartıyor diye ondan biraz düşünme mantığınız varsa biraz düşünce kabiliyetiniz varsa ona göre sizler karar verir ben bunları yazarken inanınki ben sizin yerinize utanıyorum bunları yaztığım icin neyse tüm samanyolu ekipine tüm hayat dersi ekipine sonsuz başarılar dilerim

    YanıtlaSil
  54. ya hayat dersi canlandırma olabilir zaten yazıyor başlarken bu proğramdakiler canlandırma diye ama bence gerçek çükü çok gerçekci sadece ordaki karakterler halkın önünde küçük düşmesin diye canlandırma diyor ben 12 yaşındayım proğramı severek izliyorum beğenmeyen izlemesin kardeşim muhammed bozdağı çok seviyorum çok dürüst efendi bir adam sizler bu proğramdan şikayetçi olanlar PROĞRAMDAKİ PİS İNSANLARDAN BİRİSİNİZ SİZDE ÖYLE İNSAN DIŞI YARATIKLAR OLDUĞUNUZ İÇİN NEDENSE POROĞRAMA KARŞI ÇIKIYORSUNUZ YAZIKLAR OLSUN NEREYE GİDİOR DÜNYANIN SONU AÇIK SAÇIK SAÇAMA SAPAN ŞEYLERE BAKIYOSUNUZ ONLARA KARŞI ÇIKAN YOK ONLARA ZEVKLE BAKIYORSUNUZ NERDE KÖTÜ BİŞEY VAR ONU DESTEKLİYORSUNUZ İYİ ŞEYLEREDE BÖYLE KARŞI ÇIKIYOSUNUZ YAZIKLAR OLSUN SİZLER İNSANLIKTAN ÇIKMIŞSINIZ SİZE DİYECEK BİŞEY YOK YAZIKLAR OLSUNNN.... HAYAT DERSİ EKİBİ SİZLERİ ÇOK BAŞARILI BULUYORUM ADALET YERİNİ BULUYOR BU PROĞRAMDA EKİBİNİZE BAŞARILAR MUHAMMED HOCAM SİZ İYİ YOLDASINIZ YAPTIĞINIZ AYIPLANACAK BİŞEY DEĞİL TEBRİK EDİLECEK BİRŞEY BU YOLDA İLERLEMEYE DEVAM EDİN TEKRAR BAŞARILAR DİLERİM

    YanıtlaSil
  55. canlandırma oldugunu belırtırsenız ıyı olur yaslı ınsanlar buna ınanıyor psıkolojılerı bozuluyor bır taraftan ıyılık yaparken bır taraftan ınsanları kandırıyorsunuz

    YanıtlaSil
  56. bencede uydurma hayat dersindekilerin ezber yaptıkları çok belli konuşmalarından insanların dini duygularını sömürüp reyting yapmaya çalışıyolar...

    YanıtlaSil
  57. Öyle güzel bir insan Hakkında böyle konuşmanız çok yanlış.o insanları ve gençleri seviyor.Seninin sevgin sevdiğine güvenin bukadarmı.İnsan Sevdiğini Bir kere tanır.Senin iyi niyet sahibi biri olduğunu düşünerek senin namına ben özür diliyorum Muhammet Hocamdan.Gerçek yada değil ne farkeder.İbretlik hikayelerle Topluma yararlı olmayı hedefliyorlar.Adı da bu zaten Hayat Dersi.Nasıl anlatıldığına değil ne anlatıldığına bakmalıyız.sevgiler...

    YanıtlaSil
  58. gerçek oldugunu sanarak izliyordum ve çok aglıyordum.sonra dedilerkı gerçek diyil aglama ,üzülme boşuna,sinirlerini yıpratma.ondan sonra izlemedim.ama halada kafamda soru var.acaba gerçekmı yoksa oyunculardır.sadece bunu bilmek istiyorum.

    YanıtlaSil