7 Eylül 2008 Pazar

HAYAT DERSİ Samanyolu TV 'de !

HAYAT DERSİ


























Yapımcı : Necip Beklim

Yayınlayan : Samanyolu TV

Yayın Günü ve Saati : 01 Eylül Pazartesi başladı. Hafta içi Hergün 14:40 da Samanyolu TV'de

Kaynak: Samanyolu (STV) Fanları web sitesi


Hayat devam ediyor ama…

Yaşadıkları acı ve kederlere rağmen ayakta durma savaşı veren 11 kadının hikayesini ekrana taşıyan Hayat Dersi’nde bugün, 19 yaşındaki kızı Ayşe’yi cinayet gibi bir trafik kazasına kurban veren Sevgi Cevizci’nin dramı gözler önüne seriliyor. Olayı gören ve duyan yardımsever vatandaşlar Hayat Dersi ihbar hattını arayacak mı? Psikolog Rümeysa Ölmez ve Dr. Muhammed Bozdağ’ın uzman yorumlarıyla sınıfta olacağı ve elişi öğretmeni Gül Oruç’un holografi sanatına dair ders vereceği programda ilginç sürprizler seyirciyi ve öğrencileri bekliyor.



Daha geniş bilgi ve programdan fotoğraflar için tıklayınız: Samanyolu Fanlari http://www.samanyolufanlari.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=3713&p=68608#p68608

142 yorum:

  1. bu hayat dersi programında bazı bölümler resmen oynanıyor.. örneğin bugün ; ( 24.11.2008) kadın dayak yiyor ( sözde).. adAM vurmuyor kadına.. hep önüne alıp vuruyor gibi yapıyor.. kadının yüzü sözde mosmor.. kamera a.çılınca yüzünde fondoten we farka makyajla yapılmış morluklar.. parıldıyor kadının yüzü simle..kaynana çorbayı bile içmiyor içiyor gibi yapıyor..yapmayın allah aşkına ya birde Allah'ın adını alıyorsunuz dewamlı insanları böyle kandırmayın ya yazık sizlere... ama benden kaçmaz we umuyorumki daha farkına waranlarda çıkacak..bırakın böyle işleri..

    YanıtlaSil
  2. bi kac defa baktim.. bunlarin gercek olmadigini düsünüyorum cünkü bazi seyler sanki abartiliyor.. bunlarin gercek olup olmadigini ögrenmek istiyorum.. eger gercekse hic kacirmadan bakacagim.. ve gercekten bende yorum yapan bir vatandasimi destekliyorum.. dogru söylüyoo.. eger bide yayinladiginiz gercek degilse.. allahin adini aniyosuzunuz artik siz düsünün ne kadar vebalin altinda kaliyonuz!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  3. bu yayinladiginiz programm gercek mi degilmi?? bunu ögrenmek, bilmek istiyorum... ben gercek olmadigini düsünüyorum ama eger gercekse hic kacirmadan izlayacegim...

    saygilarimla

    Melek

    YanıtlaSil
  4. 19.12.2008 saat 23:20

    az önce hayat dersini izliyordum. şu an reklama girdi.

    aklımda bi kaç soru işareti kaldı.
    şimdiye kadar bi kaç kez izlemiştim. gerçek olduğunu sanıyordum.

    ancak bazı davranışlardan şüphelendim ve araştırayım dedim. buradada benim gibi düşünen insanlar varmış.

    annesi ile babası kavga ediyor. küçük çocuk gülümseyerek ağlıyor.

    adam karısına bağırıyor. ama gülmemek için sanki dudaklarına baskı yapıyor.

    bu program tamamen doğaçlamamı yoksa rol mu yapıyorlar?

    YanıtlaSil
  5. biraz önce izlediğim hayat dersinde ki kızın terbiyesizligine çok kızdım
    o kız kendi öz annesini bırakıp gitmiş yani ihtiyacı oldugu halde sahip çıkmıyo allah böyle ve bunun gibi evlatlara vicdan versin allah aşkına bu gibi evlatların derslerini almaları için daha çok ders verici bu tür proğramlar yapın vicdansızların yürekleri sızlasın yarında onların evlatları onlara böyle davranacaklarının şimdiden akıllarını başlarına toplamalarını yarın yaşıyacakları için geç kalmamalarını hatırlatın saygılar sunarım

    YanıtlaSil
  6. bende kesinlikle inanmıyorum ve çok güvendiğim reha yepremin seslendirmesini esefle kınıyorum.bece program kaldırılsın ya da reha bey seslendirmesin çünkü o halka güven sağlayan bir insan.üstelik annemle tartışıyoruz izlemesi konusunda halkın duygularını suistimal ediyorlar.
    Saygılarımla....

    YanıtlaSil
  7. Televizyon ekranlarının kirlendiği bir dünyada hayat gerçeklerini anlatan bir çok güzel sergilenmektedir.varsın inanmayanlar bu olayların olduğuna fil dişi kulelerinden aşağıya yani halkın içine inip bakmalılarki olayları bir ders olarak görsünler.bu proğramın devamını dilerim.çünkü gittikçe aile dramlarının yaşandığı bir zamanda faydası olacağına inanıyorum.sonuna kadar destekliyorum.yalnız ümraniye belediyesi ne gibi destekleri yapmaktadır.yerel seçimler öncesi bir reklam olamması temennisiyle başarılar dilerim.Samsundan ayyıldız fm yönetim kurulu üyesi ENGİN BEKTAŞ

    YanıtlaSil
  8. Televizyon ekranlarının kirlendiği bir dünyada hayat gerçeklerini anlatan bir çok güzel sergilenmektedir.varsın inanmayanlar bu olayların olduğuna fil dişi kulelerinden aşağıya yani halkın içine inip bakmalılarki olayları bir ders olarak görsünler.bu proğramın devamını dilerim.çünkü gittikçe aile dramlarının yaşandığı bir zamanda faydası olacağına inanıyorum.sonuna kadar destekliyorum.yalnız ümraniye belediyesi ne gibi destekleri yapmaktadır.yerel seçimler öncesi bir reklam olamması temennisiyle başarılar dilerim.İSTANBULDAN ÖMER KANTEMÜR

    YanıtlaSil
  9. hayat dersi samanyolu tv yayın akışına yakışmıyo çok yapmacık buluyorum ve bunu çok beğendiğimiz reha yeprem seslendiriyo lütfen ya yayından kaldırın yada daha mantıklı olsun

    YanıtlaSil
  10. Mükemmel bir program , yayında emeği geçen herkesten Allah razı olsun . SAYGILRIMI SUNUYOR VE BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLİYORUM ....

    YanıtlaSil
  11. allah sizdenrazi olsun boyle bir program sundugunuz icin kotu insanlar yaptiklarindan utansin onlarin cezasini mevlam zaten verecek ama bu dunyadada ceksinler zavalli insanlari dovmek nasilmis onlarda yasasinlar analarina babalarina bakmyan cocuklarida evlatlari bakmasin insallah oksuz ve yetim cocukalari dovenlerde insallah hem bu dunyasi hem obur dunyasi zehir olsun ettiklerini kat kat bulsunlar amin size cok tesekkur ederim kotu insanlara haddini bildiriyorsunuz

    YanıtlaSil
  12. programinizi kacirmadan izliyoruz sonuc ne oluyo merak ediyoruz

    YanıtlaSil
  13. DÜNYADA ÇOK ACIMASIZ İNSANLAR VAR.MUHAMMED HOCAMIZA YALAN SÖYLEDİKLERİ GİBİ.AHİRETTEDE MUHAMMED HOCAMIZA SÖYLEDİKLERİ YALANLARI SÖYLEYEMEYECEKLER. SONRADA MELEKLERİN ÇEKTİKLERİ VİDEOLARI GÖRDÜKLERİNDE GERİ DÖNMEK İSTEYECEKLER.AMA İŞ İŞTEN GEÇMİŞ OLCAK.KISACASI BU DİZİ ÇOK ANLAMLI VE GÜZEL.

    YanıtlaSil
  14. bu yalan yanlış program bir de stv de ya yanarım yanarım ona yaarım... gündüz vakti çoluğum çocuğum izleyecek manyak olup psikopat olacak... ne kadar saçma! laf bulamıyorum. sömürülen duygular haram olsun size...

    YanıtlaSil
  15. yorumları onaylayın ve ya onaylamayın önemli değil.. gerekli yerlere sesimizi ulaştırın bu yeter...

    YanıtlaSil
  16. bnce bu program gerçek ve gerçekleri günümüz insnlarının görmesini sağlıyor yalancılar ortaya cıkıyor ve bn bu programın yönetmenine teşekkürlerimi iletiyorum

    YanıtlaSil
  17. selam.biz sizin verlişi çox bəyənirik. MUGAT

    YanıtlaSil
  18. bencede yalan çünkü diyorlarki biz sizi bebekliğinizden beri izliyoruz o zaman bizi bebeklikten beri izliyorlar tabi bu yalan bende bu programa inanmıyorum yalan dolan

    YanıtlaSil
  19. ya banada çok saçma geldi kadın kayınpederini dövüyo gizli kamerayla çekiyolar kolunu kızgın demirle yakıyo ama adamın koluna bişey olmuyo

    YanıtlaSil
  20. ÇOK SAÇMA BİR PROGRAM,HAYATTA BÖYLE ŞEYLER ,OLUYOR AMA HEPSİ GİZLİ, KİMSE BU KADARINI EKRANA YANSITAMAZ.... LÜTFEN BU PROGRAM CANLANDIRMADIR DİYE YAZIN

    YanıtlaSil
  21. çok saçma bir program annemde oturmuş yazık gerçek olaylarmış gibi izliyordu yapmacık hareketler

    YanıtlaSil
  22. Bu akşam izlediğim hayat dersi bir çoçuk var Ali diye ve o çoçuk sıralar dunaysında görmüşdüm. Meyer doğru bunlar canladırma, ama yine hayat oluyor böyle şeyler.

    YanıtlaSil
  23. bende çok merakla izliyordum bu programı ama inanın çok gereöekci oldugunu sanıyordsum şimdi ise içimde kuşku var acaba rolmü yapıyorlar bunlar diyorum hep kuşku var onun için artık eskisi gibi izlemiyorum buna bi açıklık getirilşmesini istiyorum gerçek olup olmadıgı hakkında tv söylemelerini istiyorum

    YanıtlaSil
  24. bu program gercek degil.

    Bir bölümde iki kisi yasli kadini sopa ile dövüyorlar. Onca darbe yiyen bir vücud arkasindan röportaj yapabilecek se o zaman o kadinin kemikleri herhalde demirden olmali.

    YanıtlaSil
  25. bu hayat dersinde oynayanlar oyuncu herhalde çünkü ben orda oynayan kadınlardan birini tadında aşk varda gördüm yani

    YanıtlaSil
  26. arkadaslar bu dızı bence tamamen gercek muhammed hocamızada helal olsun bu kadar ıyı bı gormedım allah hepsınden razı olsun tüm calısanlara cok tskkur ederım sayqılarımla.....

    YanıtlaSil
  27. arkadaşlar ben bu hayat dersini izlerken gerçek olduğuna çok inanmıştım günlerce etkisinden kurtalamıyordum ama bu günkü kerpetenli kayınpederi izlerken o kayınpederin annemin amcası olduğunu gördüm şok oldum Muhammet Bozdağ hocanın böyle bir şeye alet olması beni şaşırttı çok şeye güvenim kayboldu özellikle bu kanala.

    YanıtlaSil
  28. bu programı ilk açtığımda çok ilgimi çekti ama 10 dk.sonra yapmacık davranışlar,yapmacık ağlayışlar,her dk. başı yalan bu diyerek kanalı değiştirmesini istedim annemin babamın,ve şuanda hala izliyorlar ve bu programda geçen olayların yalan olduğunu onlara ıspatlamak için araştırmaya başladım.böyle bir program yerine bence insanlara ders verecek daha güzel konular işleyebilir ve insanlar birazda olsa ders alırlar.ayrıca bu kadar cani insan varsa neden sadece 1 akşamda 1 kanalda bu sayfa kapatılıyor bu kadar basitmi orda yaşananlar sizce doğruysa.

    YanıtlaSil
  29. Hayat dersinde zalimlerin cezasını çektiğini görmek beni biraz olsun rahatlatıyordu.Ama 7 yaşındaki üvey kızını babasından habersiz lokantada çalıştıran döven sokaklarda mendil sattıran üvey anneye ve çocuğuna sahip çıkamayan o aciz babaya 7 yaşındaki o masum kızı geri verdiniz.Ben o çocuk acaba dayak yiyormu diye uykum kaçıyor.Lütfen bana bu çocuğa sahip çıktığınızı bildirin.Lokantacıya saldırmaya kalkan baba bozuntusu kadının karşısında süt dökmüş kediye döndü hatta kedi bile elini tırmalar adam pustu kaldı.lüten o çocuğu koruyun.Size güvenmek istiyorum.KOLAY GELSİN.bilgilendirme için e-mail adresim kanarya_551@hotmail.com şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  30. yav gerçek olsa da olmasa da yanlış bir program. Gerçekse, Allah mısınız siz ki, insanları mahşer yerinde gibi yargılıyor ve cümle aleme rezil ediyorsunuz.

    YanıtlaSil
  31. BENDE İNANMIYORUM KANDIRILIYORUZ

    YanıtlaSil
  32. bence yalanda olsa gerçekde olsa bence çok güzel bir proğram insanların unuttuğu çok şeyi gün yüzüne çıkarıyor artı insan olmayan bir çok kişi var yani insanlıktan nasibini almayan bunlardamı yalan yada bugün yaşlı teyzeye damadın yaptığı eziyet sizce gerçek hayatda olmayan seymi bırakın damadı evlat anneye yapıyo yada anne evlada yada gelin yada bambaşka boyutta kötülükler almış başını gitmiyormu hadi diyelimki bu proğram yalan peki yaşananlardamı yalan böyle milyonlarca insan var arkadaşlar hem o kadar güzel noktalara değiniliyorki bu yalanda olsa yani gerçek dışıda olsa günümüze uyarlanmış bir proğram olarak düşünelim ki ben yalan olduğunu düşünmüyorum bu yüzdende izliyorum hatta ilk defa bugün izledim ve çok etkilendim bundan sonrada izlemeyi düşünüyorum kimse kimseyi suçsuz yere yargılayamaz buna katılıyorum ama eger ortada insanlık dışı barbarca haince yapılan kötülükler varsa bunu böyle insanların önünde yargılamaları bence çok güzel rezil olnuyor diye düşünmüyorum çünkü böyle kötülükleri yapan zaten rezil bir insandır bu yüzdende rezil olamaz bana göre ama toplum önünde gün yüzüne çıkarılan kötülüklerin resmi aynen bunları yapanlara ibret olsun belki birgün belkide kötülüğün gün yüzüne çıkmasına bir adım kalmıştır ama gözlerimizi kör eden şeytani bedenimiz yada hırslarımız bunu görmememize engeldir işte bu proğram engelleri ortadan kaldırmasada ibretlik açısından aza indirger ki allahın varlığını hiç unutmayalım odamı görmüyor eninde sonunda onun adelatinden nasibini alacaklar iyisi ödüllendirilerek kötüsüde cezalandırılarak şüphe olmasın...ben bu proğramın sunucu ve yönetmenini kutluyorum ayrıca emegi geçen herkesi kutluyorum nedenmi çünkü gerçekler ah gerçekler işte bunlar varya yerine oturdukça haklı hakkını haksız yerini buldukça ben insan olarak ve bir kalp taşıyarak bundan haz alıyorum sizler magazin proğramlarını izlerken egleniyorsunuz orda birçok hayat çirkefçe insanlara sunuluyo ahlak dışı birçok seyler oluyo bunlar gerçek dışı değilde bu proğram mı gerçek dışı lütfen sizler gerçekçi olun çünkü bunlar yaşanan acı gerçekler ve yüzümüzü tokat gibi çarpıyor ne acı değilmiiiii....

    YanıtlaSil
  33. evet ya .bu benim de dikkatimi çekti.demekki tek ben değilmişim.mesela üvey anne gizli kamera çekimlerini gördükten sonra rolünü iyi ezberleyememiş amatör gibi konuşmaları el hareketleri falan.bütün bölümler olmasada bazıları hiç gerçekçi değil.bu da oynayanların iyi oynayamamasından kaynaklanıyor.galiba samanyolu tvye olan güvenimi kaybediyorum.bu durumdada sayın Reha bey aradan çıksın bence : (

    YanıtlaSil
  34. PROGRAMI İZLİYORUM ÇOK BEGENİYORUM AMA GERÇEGİ OLSA BİLE ,GÖSTERİLEN SENARYO GİBİ GELİYOR.LÜTFEN GERÇEKMİ DEGİLMİ SÖYLENSİN.BENİ EN ÇOK ETKİLEYEN BÖLÜMÜ ,İNSANLARIN YAPTIKLARINI SEYRETTİGİ BÖLÜM.AHİRET GÜNÜ GELİYOR AKLIMA...

    YanıtlaSil
  35. bıryandan dogru bır yandan yanlış ben ailemle bakarken cocuklarımın psıkolojısı bozuluyorbıraz sık eleyım ince dokumalı daha nıce aileler seyredıyor bence böyle şey varsa adalete teslım edın

    YanıtlaSil
  36. Merhabalar.bütün yorumlari okudum bende sizler gibi düsünüyordum izlediklerimizin dogru olmadigini fakat mantikli düsündügüm zaman bunlarin hepsinin dogru oldugunu düsünüyorum.Birkere düsünün bu izlediklerimiz dogru olmasa orada seyrettigimiz insanlari hic mi taniyan yok diger kanallar zaten birbirlerinin aciklarini ariyorlar hicmi arastirmiyorlar bunlar dogrumu degilmi diye bence bunlarin hepsi dogru ve isin icinde türkpolisi de var onlarda mi bu oyunda rol aliyorlar mantikli düsünün lütfen.Ben hocamizi kutluyorum böyle bir program yaptigi icin inanin baslayacagi saati sabirsizlikla esimle beraber bekliyoruz samanyolu tv yi de kutluyorum ne olur sakin bu programi bitirmeyin hergün insanlardan dua aliyorsunuz sizleri tekrar tekrar kutluyorum ALLAH SIZDEN COK COK RAZI OLSUN basarilarinizin devamini diliyorum hoscakalin Aysun

    YanıtlaSil
  37. selamın aleyküm hocam ben erzincandan yazıyorum sizin yapdıgınız program cok güzel cok iyi cokda hoşuma gidiyor ama merak ettıyım bişe var siz bu talihsiz olayları yaşayan (( insanlarımızı sonradan gidip ne hallerde oldugunu kontrol ediyonuzmu kesin ediyodursunuzda bizimde görmemizde sakınca yoksa görebilirmiyiz ))) birde bu kocaları hapse giden bayanlara ne gibi bir imkan veriyonuz yada bu bayanlarımızın ev iş imkanını nasıl karsılıyonuz neyse hocam hadi allaha emanet olun hayırlı progralar dileyimle

    YanıtlaSil
  38. Merheba hocam.
    allah sizleri ve ekibinizi yormasın.
    gercekten'de bu yayınla(hayat dersi) insanları bu fani dunyanın derin gaflet uykusun'dan aydın bir yola ve guduze cıkartırsız,ama dusunen ve derk eden insanları,
    Ben iranın maku(azeri,türkü) sehirinde ( dogubayazıt sınırı) yasıyorum, ve babam rahmete gitmiş ve 70 yasında annemde benim yanımda kalıyor,
    bu hayat dersı programını ızledikten sonra hayata nifretim geldi,manesef biz oyle bir zamanda yasıyoruz ki bu turlu olaylar hemen hemen etrafımızda doludur,allah kendi bizlere yardımcı olsun,sizin bu programınız hayat dersı olarak cok guzel ve deyerli, ama insanı manevi bakımından cok kederlendirir ve ne yapacagını sasırtır ve bir yelkensiz gemi gibi suyun uzerinde burakır,
    bence bu suclu kisilerı(ki onlara insan demek olmaz) asla af etmemek lazımdır ve kanuna teslim edilmeleri gerekmektedir,

    sizleri derin saygı ve hormetle alkıslıyorum ve tesekkur edirem,

    Sevgi ve Saygılarla,

    Veli Nurizade
    iran-Maku
    bu yazım programınızada yayınlansa cok ıyı olar

    YanıtlaSil
  39. valla süper bi program gercekten çok ibretlik hikayeler var

    YanıtlaSil
  40. SELAMÜN ALEYKÜM DEĞERLİ STV İZLEYİCİLERİ KARDEŞLERİM..SİZLERİN YORUMLARINIZA KATILIYORUM..VE SAYIN STV YÖNETİCİLERİNDEN,YÖNETMENİNDEN VE SUNUCUSUNDAN BU PROGRAMIN GERÇEK HAYATTAN ALINMIŞ HAYAT DERSİ NİTELİĞİNDEKİ OLAYLARI FİLM ŞEKLİNDE CANLANDIRMA ŞEKLİNDE HALKA SUNULDUĞUNU İTİRAF ETMELERİNİ RİCA EDİYORUM..LÜTFEN AMA SAYIN MUHAMMED BOZDAĞ HOCAM.SİZİN KİTAPLARINIZIN HEPSİNİ ALMIŞ VE BİRİ HARİCİNDE HEPSİNİ OKUMUŞ BİRİYİM..BU FİLMDEKİ GİZLİ KAMERA GÖRÜNTÜLERİ DE NEYİN NESİ OLUYOR..(AİLE İÇİ ŞİDDET KAVGALARI ÇEKİLMİŞ:KİMSE KİMSEYE KÜFÜR ETMİYOR,KİMSE KİMSEYİ GERÇEK GİBİ DÖVMÜYOR,KİMSE KİMSEYİ GERÇEKMİŞ GİBİ DAVRANMIYOR.)YANİ BUNLARIN SAHTE OLDUKLARINI ANLAMAK İÇİN HERHALDE YÖNETMEN OLMAYA GEREK YOK..AMA SAYIN YÖNETMENİMİZ VE DE İLGİLİLER GALİBA TÜRK HALKINI ÇOK SAF VE ENAYİ SANIYORLAR..ASIL BUNA ÜZÜLÜYORUM İŞTE..SIRLAR DÜNYASINI,VE BENZER PROGRAMLARI ANLADIK..AMA BU PROGRAMDA GİZLİ KAMERA GÖRÜNTÜLERİ,YAŞAYAN İNSANLARIN YÜZLEŞTİRİLMESİ GİBİ TRAJİ KOMİK SAHNELER VAR..GERÇEK GİBİ LANSE EDİLMEK İSTENEN AMA HİÇ DE GERÇEKÇİ OLUNAMAYAN GÖRÜNTÜLER...LÜTFEN İNSANLARA HAYAT DERSİ VERELİM DERKEN BİZDEN HAYAT DERSİ ALMAYIN..ÖĞÜT ALMAYIN..OYNADIKLARINIZA ÇOCUKLAR BİLE KANMAZ..(EN UFAK GERÇEK HAYATTAKİ KAVGALARDA BİLE ONLARCA KÜFÜRLER HAVALARDA UÇUŞUYOR,TEKMELER TOKATLAR ARDI SIRA PATLIYOR..)LÜTFEN NE TÜRKİYE ESKİ TÜRKİYE NE DE TÜRK İNSANI ESKİKİ GİBİ CAHİL..YÖNETMENİMİZ VE İLGİLİ KARDEŞLERİMİZ HERKESİ KENDİLERİ GİBİ SAF SANMASINLAR..STV GİBİ SAYGIN BİR KANALA BÖYLE BECERİKSİZ VE DE ZEKASI KIT,ALGILAMASI KIT YÖNETMEN,OYUNCU VE İLGİLİLER YAKIŞMIYOR..DAHA PROFESYONELCE OYNAYACAKSANIZ OYNAYIN..YOKSA GERÇEKLERİ SÖYLEYİN VE DEYİN Kİ...SAYIN SEYİRCİLERİMİZ BU PROGRAMDAKİ OLAYLAR GERÇEK YAŞANMIŞ OLAYLARDIR,FAKAT BURDA İZLEDİKLERİNİZ SADECE BİRER CANLANDIRMADIR..ANCAK UNUTMADAN ŞUNA ŞAŞIYORUM...TAMAM ROLLERİ GERÇEK OLAYMIŞ GİBİ YAPAN SEVGİLİ KÖTÜ ADAM ROLÜNDEKİ KİŞİLER..SİZ NASIL İNSANLARIN İÇİNDE ÇARŞIDA,PAZARDA,SOKAKTA ELİNİZİ KOLUNUZU SALLAYARAK GEZEBİLİYORSUNUZ ACABA.OYNADIKLARINIZA KANAN SAFANE İNSANLAR(Kİ BUNLAR DA TAHMİNEN GENELDE 50 YAŞININ ÜSTÜ İNSANLARIMIZ.)BİZİ TANIRLAR DİYE HİÇ Mİ ÇEKİNMİYORSUNUZ..PESS VALLAHİ PESS..BU KADARINA..VE DE SEVGİLİ MUHAMMED BOZDAĞ HOCAMA YAKIŞTIRAMADIM...SUÇLULAR CEZALARINI ÇEKMELİ DEĞİL Mİ...İNSANLARA ÖĞÜT VERİRKEN DE DOĞRU SÖZLÜ OLUNMALI DEĞİL Mİ?DEĞERLİ HOCAM..BİZ KİTAPLARINZDA BUNLARI OKUMUŞTUK OYSA..NEYSE..BENDEN BU KADAR..VE BU YAZIMIZ YAYINLANMASINI İSTİYORUM İNŞAALLAH...ALLAHA EMANET OLUN..

    YanıtlaSil
  41. İnsanların vicdanı, duyguları , hassasiyetleri üzerine oynamak da vicdansızlıktır bence. İbret verici program yapmaya kalkmadan önce lütfen kendi vicdanlarınızı sorgulayın

    YanıtlaSil
  42. Ben hocama güveniyorum ve başarıların devamını bekliyorum çok zor durumda kalıyor Muhammed Bozdağ yaaln olsa sanmıyorum o kadar uğraşacaklarını ekibinizide çok beğeniyorum tekrar başarılar stv çalışanları

    YanıtlaSil
  43. i liked this movie,it was look like real, But nobody believe their act, i had seen that program in my turkish friends home.

    YanıtlaSil
  44. Bu nasıl iştir anlamadım?Bire bir röportajlar gerçek gibi geliyor ancak iş gizli kamera görüntülerine gelince herbiri birer amatör oyuncu.Samanyolu Tv'ye yazıklar olsun.Başka bir kanal olsa tepkim bu kadar sert olmazdı. Zihniyet ne olursa olsun görsel medyanın elinde erezyona uğradığı aşikar. Bizi saf yerine koydukları yetmezmiş gibi bir de insanların saf duygularıyla oynuyorlar.Muhammed Bozdağ gibi saygın bir yazar da bunlara alet oluyor.Bravo!

    YanıtlaSil
  45. sayın MUHAMMED BZDĞ HOCAMZ YPTIGINZ HYT DERSİ PRĞRAMLARIYLA TURKIYE GENELİ 71 MİLYON NUFUSLU turkıye genelnde HAYAT DERSİNİNE YAP goreTIGIM ANKETLRE %85kişi size izledgni umuyorum bu basarılarınzla turkıyeye çok tmz kalpli millet vekili aday adayını olmani bşarılarımla dilerımmmmm ayhan 32

    YanıtlaSil
  46. Sayın Muhammed BOZDAĞ'a sonsuz saygılarım ile teşekkürlerimi özellikle belirtmek isterim!Toplumumuzda malesef acımasızca,hunharca,zalimce harcanan hayatlara şahit olup,gerçekleri yansıttıkları için bilakis minnettarız!iyiki varsınız Muhammed BOZDAĞ ve ekibi!Gerçek ya da uyarlanmış olsun yaşanılan inanılması güç gerçeklerdir...Bu gibi yaşantıları bilip hızır gibi yetişmeleri dileklerimle...!Hiçbir insan çaresiz kalmayı haketmiyor.Allah onlardan razı olsun.Selamlarla...

    YanıtlaSil
  47. EWT BENDE BU PROGRAM YAPICILARINDAN BU GÖRÜNTÜLERİN CANLANDIRMA OLDUĞUNU İTİRAF ETMELERİNİ VE TÜM HALKA SUNMALARINI İSTİYORUM BU ÇOK BÜYÜK Bİ REZİLLİK AMA DÜŞÜNMEDENDE EDEMİYORUM ACABA PROGRAMLARIN KRİTERİDE KANALIN SAHİBİNİN KRİTERİNE GÖREMİ YAPILIYOR...
    YALANLAR VE YALANCIKTAN AĞLAMALAR ÇOK BELLİ OLUYOR KENDİLERİNİ REZİL EDİYOLAR (HER İKİSİDE) TÜRK HALKINI SAF GÖRENLERE SESLENİYORUM KİMSE SAF DEİL HERKES HERŞEYİ GÖRÜYOR DUYUYOR VE HİSSEDİYOR BARİ KENDİ KARİYERLERİNİZİ REZİL ETMEYİN....

    YanıtlaSil
  48. Hayat dersi programı için rol yada değil demiyorum söylemek istedğim tek birşey var gerçekten güzel ve ibret verici bi program olması

    YanıtlaSil
  49. ben deniz cemil makedonyadan boyle bir program seyrettigim icin memnunum hic digilse insalara bir ibret dersi olur saniyorum cunku bu yalan dunyada gercekten disi melek ici seytan olanlar vardir ben sahsen kendim uskub ilahi gurubun baskani olarak bu programi yaptiginiz icin kendi adima ve arkadaslarimin adima size tebrik eder ve basarilar dilerim sayin hocam bizi ararsa cok memnun olurus biz makedonyada yasiyan musluman turk ve osmanli torunlariolarak sizi cok sever ve sayar eselamu aleykum ve rahmetullahi ve berekatuhu.

    YanıtlaSil
  50. biz iranda 35000.000 millyon azerbaycan türkleri sizi her gün izliyoruz sizin bu gözel verlişleriniz bizi tebriz şeherinden çok duyğulandirir ben ve bütün eqrabalarimin sayqi ve selamlarin sizin bütün ekibize özellike samanlyunun doktoruna
    ben bir türk olaraq sizin bu verlişlerize qurur duyuram ve demeliyem ki ben artiq 3 gündur ki eşiminen barişib ve yeni bir yaşam başladid
    allah sizin bu yoluzu davam etirsin
    sonuçda iranda türki dil yasaq olduku için ben yanliş yazsamda afedin
    türkin dili ölen deyil fars diline dönen deyil
    benim adim yunus ve soy adim adeli
    mobil 0098914116 1759

    YanıtlaSil
  51. bu nedir yawww bnm ailem de bu programı izliyor ,bnde asla bu oyuncuların rol oynadığını inanıyorum .. senaryo gercek olabilir ama asla oynayan kişiler birer oyuncular... lütfen 70 mil huzurunda bunu acıklasınlar we bunca kşide doğruyu öğrensin ......

    YanıtlaSil
  52. ÖLÜMÜ,AHİRETİ VE HESAPLAŞMAYI DEVAMLI HATIRLATTIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM. İLK ZAMANLAR CANLI ZANNEDİYORDUM. BAZEN DE CANLANDIRMA VAR DİYORDUM. AMA İÇİMDEN CANLI OLMASINI ARZU ETTİĞİM İÇİN ARAŞTIRMADIM. ÇOK ÖNEMLİ DEĞİL. KENDİ HESABIMA ALMAM GEREKENİ RABBİM ALDIRSIN..ERSİN

    YanıtlaSil
  53. benım kaynanamda bana ezıyetler edıyodu sımdı de oglumu aldılar tebrıkler programınız cok beyenılı...

    YanıtlaSil
  54. şimdiye kadar hep gerçek zannedip televizyonun başına oturur seyrettikçe üzülüp moralim bozulurdu.ama bugün izlediğim bölümde tanıdığım bir insanı alakası olmayan insanlarla görünce şok oldum.çünkü ne kocası gerçekti ne çocuğu.anladım ki aylardır kandırılmışız.ve enayi yerine konulmuşuz.eğer canlandırma yapıyorsanız belirtin.insanları keriz yerine koyup kandırıp vakitlerini boşuna harcamayın.bir daha kesinlikle izlemeyeceğim.sizide kınıyorum.

    YanıtlaSil
  55. samanyolu çok begenerek izledigimiz bi kanal olmasına ramen bu hayat dersi başlığıyla yayınladıgı pragram bizi gerçekten üzdü.çünkü yapılan oynanan herşeyin yapmacık olduguna inananlardanım bole bi programa kimse inanmıyo çevremdeki insanlar samanyolunu izlememe kararı aldık lütfen daha kaliteli programlar yayınlayın.

    YanıtlaSil
  56. lan dedem cıktı birtürlü izleyiye miyom bidaha yayılayın son bölümü

    YanıtlaSil
  57. Gerçek değil arkadaşlar.Benim 3 akrabam bizzat para karşılığı sketchlerde rol aldı.işlenen konular çok guzel ama,bunun oyun yada canlandırma sıfatıyla yayınlanması daha uygun olur.halkımız bunun gerçek olduğunu düşünüp
    -dünya da böyle insanlarda var demekki
    diye düşünüp ,kendilerine ders çıkarabilir,ki amaç budur zaten.ama yöntem yanlış..
    Yayınlanan bölümlerin gerçek olay olmadığını anlamak için akademik oyunculuk eğitimi almaya gerek yoktur,bizzat eleştirel izlediğiniz taktirde gerçek olamayacak kadar basit oyunculuk ürünleri olduklarını anlarsınız,
    saygılar..

    YanıtlaSil
  58. slamün aleyküm ben bu puroğramı uzun zamandır izliyorum çokta beğeniyorum benım için gerçek yada senaryo olması önemli değil ben dünyada böyle şeylerin olduğundan eminim sayın muhammt hocaya ve ekibine sonzuz tşklerimi sunuyorum insanların vicdanının sesini duymasında yardımcı oluyor ben kendi adıma bundan bir ders çıkardım yorumunu okuduğum din kardeşlerimde çıkarsa iyi olur bu purogram insana demekki hiç bir şey saklı kalmıyor demeyi öğretiyor ahrettede hesaba çekilirken insan inkar ederken hayatı film gibi gösterilcek ve insan inkar edemiycek bence bunu insanlar böyle düşünmeli ve yorumunu bu yönde yapmalı kimseyi yalancılıkla vede duygu sömürüsüyle suçlama hakkına sahip değiliz film gerçek yada değil ama içeriği hayatın taa kendisi muhammet hocama ve ekibine minnettarım başarılarını yüce allahtan diliyorum her şeye rağmen

    YanıtlaSil
  59. Merhaba.
    Benim bu program yetkililerinden bir ricam var.
    Dakikalarca işkence yapanları izliyoruz ve mazlumun kurtuluşunu izliyoruz ve memnun oluyoruz fakat görmek istediğimiz başka birşey daha var. Bu insanlık dışı olayları yapanların Samanyolu TV den çıkışını ve Göz altına alındıklarını görmek istiyoruz. Yayındaki başarılarınızın devamını diliyorum. Hoscakalaın.

    YanıtlaSil
  60. stv helel olsun bu program hayat dersi programi makedonyada cok izleniyor

    YanıtlaSil
  61. samanyolu tv ye yakışmayan bir proğram bari canlandırma diye yazsanıza

    YanıtlaSil
  62. Samanyolu tv ye yakışmayan bir proğram insanları aldatmaya ne hakkınız var bari canlandırma diye bi yere yazsanızya

    YanıtlaSil
  63. merhaba bu programı hergün izliyorum yanlışları düzeltip bol bol sevap kazanıyorsunuz sağolun .. bu programa ve tüm yapımcılarına çok tesekkürler ismim hakkı

    YanıtlaSil
  64. bu programı kesınlıkle protesto edıyorum.sacmalıga bakın kı sureklı acık ınsan kotu bası kapalı ınsan ıyı kalplı oluyor buda bır cesıt ıftıra sayılır bnce.her zaman kapalılar sutten cıkmıs ak kasık degıl

    YanıtlaSil
  65. merhaba hep izliyorum stvyi ama gercekmi yoksa cannandırmamı hep aklımızda takıntı kalıyor yinede ders cıkarıyoruz emeğinize sağlık devamını bekleriz

    YanıtlaSil
  66. İnanın burada bu olaylar canlandırma ben inanmıyorum diyen insanların yazdıklarını okumasaydım asla aklıma böyle birşey gelmezdi. Ama kınardım çünkü ben gerçek olduğunu düşünerek seyrediyorum. Halada gerçek olduğunu düşünüyorum. Fakat gerçek olmasada genede teşekkür ederdim. Çünkü ben bu programı seyrettikçe
    1- Gerçekten böyle vicdansız insanlar ile hayatım boyunca karşılaşmadığım için,
    2- Asla hiçbir menfeat için böyle vicdansız bir insan olarak nefsimin beni ele geçiremediği için,
    3- 10 yaşındaki kızım ile bunları seyrederken ihmal ettiğim veya bu kadar güzel anlatamayacağım ibretlik olaylar için halimize binbir şükür etmemiz gerektiğini anladığı için.
    4- Eşimin birgün programdan sonra kalkıp neyi düşünerek bilmiyorum ama 5 yaşında bilgisayarda oynayan oğluma kelimei şahadet getirmeye çalıştırtması için.(İbadetlerimizi eksik yaptığımız gibi çocuklarımıza din bilgisini hep ihmal etmişiz farkına vardım. Bu program beni ve benim gibilere eminim ihmalimizi hatırlatmıştır.Din terbiyesi ve iyi insan olmayı öğretmeye çalışıyoruz ama din bilgisi vermeyi nedense unutmuşuz bu son zamanlarda bunuda farkettim.)
    5-Şükür etmeyi daha sık hatırlıyorum. Kötü insanların şerrinden daha çok korkup sadece Allaha sığınılabileceğini ve ona tam güvenebileceğime inanıyorum.
    6-Hocamın insanları direk haparlak, sen busun demek yerine önce kazanmak adına yönlendirme ve pişman olabilmesi için yaptığı konuşma uslubuna hayranım. İnsanların diğer tarafta gerçek dünyada yüzlerine vurulduğundaki utancı hissetmeye çalışıyorum. Kendi hayatımdada daha dikkatli ve hiç kırıcı olmamaya çalışıyorum.
    7-Ekibini ise ayrıca alkışlıyorum bu kadar vicdansız insanı yüzsüzü programa hayatta gelmez dediğim insanları nasıl ikna ediyorlar bravo.
    8-İster gerçek ister canlandırma olsun önemli olan seyrettiğimizden ne aldığımız değilmidir?
    Ben programda emeği geçen herkeze teşekkür ediyorum.
    Yalnız eğer mümkün ise Bu başlarından kötülük geçen insanların son durumları nedir veya keşke yardım edebileceğimiz bir koordine kurulsa mesela anında telefon ile bağış yapılsa gücüm oranında bu garibanlara yardım etmek isterim. Bu yapılamazmı?

    Bu arada programı ne kadar sevdiğimi anlatabilmek için akşam yemeği soframı bile program bitişine bırakıyorum ve asla gözümü kırpmadan seyrediyorum. Eşimde işten yetişirse hemen malumat alıyor ve seyrediyor. Bazen onun yüreği dahada elvermiyor çıkıyor odadan bana hissettirmeden.

    Lütfen biz bu programı çok severek seyredenlere bu çaresiz kişilerin sonraki durumlarınıda kısacıkta olsa söyleyinki biraz kararan içimiz açılsın sevinelim.

    YanıtlaSil
  67. İnanın burada bu olaylar canlandırma ben inanmıyorum diyen insanların yazdıklarını okumasaydım asla aklıma böyle birşey gelmezdi. Ama kınardım çünkü ben gerçek olduğunu düşünerek seyrediyorum.

    Ancak şu varki halada gerçek olduğunu düşünüyorum. Fakat gerçek olmasada genede teşekkür ederdim. Çünkü ben bu programı seyrettikçe
    1- Gerçekten böyle vicdansız insanlar ile hayatım boyunca karşılaşmadığım için,
    2- Asla hiçbir menfeat için böyle vicdansız bir insan olarak nefsimin beni ele geçiremediği için,
    3- 10 yaşındaki kızım ile bunları seyrederken ihmal ettiğim veya bu kadar güzel anlatamayacağım ibretlik olaylar için halimize binbir şükür etmemiz gerektiğini anladığı için.
    4- Eşimin birgün programdan sonra kalkıp neyi düşünerek bilmiyorum ama 5 yaşında bilgisayarda oynayan oğluma kelimei şahadet getirmeye çalıştırtması için.(İbadetlerimizi eksik yaptığımız gibi çocuklarımıza din bilgisini hep ihmal etmişiz farkına vardım. Bu program beni ve benim gibilere eminim ihmalimizi hatırlatmıştır.Din terbiyesi ve iyi insan olmayı öğretmeye çalışıyoruz ama din bilgisi vermeyi nedense unutmuşuz bu son zamanlarda bunuda farkettim.)
    5-Şükür etmeyi daha sık hatırlıyorum. Kötü insanların şerrinden daha çok korkup sadece Allaha sığınılabileceğini ve ona tam güvenebileceğime inanıyorum.
    6-Hocamın insanları direk haparlak, sen busun demek yerine önce kazanmak adına yönlendirme ve pişman olabilmesi için yaptığı konuşma uslubuna hayranım. İnsanların diğer tarafta gerçek dünyada yüzlerine vurulduğundaki utancı hissetmeye çalışıyorum. Kendi hayatımdada daha dikkatli ve hiç kırıcı olmamaya çalışıyorum.
    7-Ekibini ise ayrıca alkışlıyorum bu kadar vicdansız insanı yüzsüzü programa hayatta gelmez dediğim insanları nasıl ikna ediyorlar bravo.
    8-İster gerçek ister canlandırma olsun önemli olan seyrettiğimizden ne aldığımız değilmidir?
    Ben programda emeği geçen herkeze teşekkür ediyorum.
    Yalnız eğer mümkün ise Bu başlarından kötülük geçen insanların son durumları nedir veya keşke yardım edebileceğimiz bir koordine kurulsa mesela anında telefon ile bağış yapılsa gücüm oranında bu garibanlara yardım etmek isterim. Bu yapılamazmı?

    Bu arada programı ne kadar sevdiğimi anlatabilmek için akşam yemeği soframı bile program bitişine bırakıyorum ve asla gözümü kırpmadan seyrediyorum. Eşimde işten yetişirse hemen malumat alıyor ve seyrediyor. Bazen onun yüreği dahada elvermiyor çıkıyor odadan bana hissettirmeden.

    Lütfen biz bu programı çok severek seyredenlere bu çaresiz kişilerin sonraki durumlarınıda kısacıkta olsa söyleyinki biraz kararan içimiz açılsın sevinelim.

    YanıtlaSil
  68. İnanın burada bu olaylar canlandırma ben inanmıyorum diyen insanların yazdıklarını okumasaydım asla aklıma böyle birşey gelmezdi. Ama kınardım çünkü ben gerçek olduğunu düşünerek seyrediyorum. Halada gerçek olduğunu düşünüyorum. Fakat gerçek olmasada genede teşekkür ederdim. Çünkü ben bu programı seyrettikçe
    1- Gerçekten böyle vicdansız insanlar ile hayatım boyunca karşılaşmadığım için,
    2- Asla hiçbir menfeat için böyle vicdansız bir insan olarak nefsimin beni ele geçiremediği için,
    3- 10 yaşındaki kızım ile bunları seyrederken ihmal ettiğim veya bu kadar güzel anlatamayacağım ibretlik olaylar için halimize binbir şükür etmemiz gerektiğini anladığı için.
    4- Eşimin birgün programdan sonra kalkıp neyi düşünerek bilmiyorum ama 5 yaşında bilgisayarda oynayan oğluma kelimei şahadet getirmeye çalıştırtması için.(İbadetlerimizi eksik yaptığımız gibi çocuklarımıza din bilgisini hep ihmal etmişiz farkına vardım. Bu program beni ve benim gibilere eminim ihmalimizi hatırlatmıştır.Din terbiyesi ve iyi insan olmayı öğretmeye çalışıyoruz ama din bilgisi vermeyi nedense unutmuşuz bu son zamanlarda bunuda farkettim.)
    5-Şükür etmeyi daha sık hatırlıyorum. Kötü insanların şerrinden daha çok korkup sadece Allaha sığınılabileceğini ve ona tam güvenebileceğime inanıyorum.
    6-Hocamın insanları direk haparlak, sen busun demek yerine önce kazanmak adına yönlendirme ve pişman olabilmesi için yaptığı konuşma uslubuna hayranım. İnsanların diğer tarafta gerçek dünyada yüzlerine vurulduğundaki utancı hissetmeye çalışıyorum. Kendi hayatımdada daha dikkatli ve hiç kırıcı olmamaya çalışıyorum.
    7-Ekibini ise ayrıca alkışlıyorum bu kadar vicdansız insanı yüzsüzü programa hayatta gelmez dediğim insanları nasıl ikna ediyorlar bravo.
    8-İster gerçek ister canlandırma olsun önemli olan seyrettiğimizden ne aldığımız değilmidir?
    Ben programda emeği geçen herkeze teşekkür ediyorum.
    Yalnız eğer mümkün ise Bu başlarından kötülük geçen insanların son durumları nedir veya keşke yardım edebileceğimiz bir koordine kurulsa mesela anında telefon ile bağış yapılsa gücüm oranında bu garibanlara yardım etmek isterim. Bu yapılamazmı?

    Bu arada programı ne kadar sevdiğimi anlatabilmek için akşam yemeği soframı bile program bitişine bırakıyorum ve asla gözümü kırpmadan seyrediyorum. Eşimde işten yetişirse hemen malumat alıyor ve seyrediyor. Bazen onun yüreği dahada elvermiyor çıkıyor odadan bana hissettirmeden.

    Lütfen biz bu programı çok severek seyredenlere bu çaresiz kişilerin sonraki durumlarınıda kısacıkta olsa söyleyinki biraz kararan içimiz açılsın sevinelim.

    YanıtlaSil
  69. siyin muhammed bozdogan yapmis

    ben 17 yasinda bir türk kiziyim hergün programinizi severek ve beyenerek izliyorum türk halkina cok güzel hayat dersi veriyorsunuz sizi candan kutluyorum basarilarinizin devamini dilerim

    ben : ayse almanya

    YanıtlaSil
  70. Bu kadar yeteneksiz oyuncularla cahil insanların üzerinden prim yapmaya çalışıyorsunuz yazıklar olsun. Gerçek olduğunu düşünenlere de Allah akıl fikir versin diyorum. Böyle bir rezalet olabilir mi ya? Şaka mı bu söyleyin.

    YanıtlaSil
  71. Cok guzel bir program... ve en guzel yorumuda Canan hanim ve Aysegul hanim yapmis.... Ikisinide katiliyorum..

    YanıtlaSil
  72. Salam Saizi çok seviyoruz

    YanıtlaSil
  73. ben şahsen bu programı hiç sevmiyorum ama ailem izlediği için evde mecbur kalıyoruz bu programı nereye şikayet etmem gerekiyorsa edecegim ailem izlediği zamn aglamaya baslıyor insanların psikolojisini kimsenin bozmaya hakkı yok!

    YanıtlaSil
  74. lafın kısası çok güzel bir örnek bu program bize allah razı olsun hayat dersinden katkılarından dolayı can gönülden inanıyorum samimiliklerine başarılar dilerim allah yardımcıları olsun..

    YanıtlaSil
  75. ya ben bu programı aslında şikayet etmek istiyorum çünkü cahiileri kandırıyolar madem gerçekse neden bu samanyolu ekibi ilgileniyo nie polisler ilgilen miyo bide gizli kamera sokuyorlar geliyolar kameranın önünde dövüyolar onların bazıları oyuncu hatta bir tane kişi kemal sunalın filimlerinde çok oynuyordu utanmazlar hem diolar allahtan korkun die hemde kendileri korkmuyolar davacı olmak istiyorum ama yaşım tutmuyo her türlü ispatlarım ben herkeze onların yalan olduğunu onların cahiileri yaşlıları nasıl kandırdığını ............

    YanıtlaSil
  76. lütfen bizi kandırmayın bari canlandırma yazın ailem bugune kadar gerçek biliyordu

    YanıtlaSil
  77. nergiz
    bunlar gerçek olamaz ancak gerçekten alınmış canlandırmlardır çünkü ne dayaklar gerçek ne morluklar nede o kadar dramın içindeki öfkeler resmen tebessüm ediyorlar yalnız en kötüsü de Allah'ın adını ağızlarına almaları çok kötü bunun vebalini nasıl ödeyecekler bilemiyorum doğrusu

    YanıtlaSil
  78. programınızı beyenerek izliyorum sizler gibi program yapanlar sayesinde bir çok yaraya merhem olacağınıza eminim bu programlar hiç bitmesin bunun için emeği geçen herkeze türkiye adına teşşekkür ederim. umarım bu zihniyetteki insanlar çabuk tükenir. programızda başarılar dilerim

    YanıtlaSil
  79. HERŞEYDEN ÖNCE HOCAM SİZİ TEBRİK EDİYORUM OKADAR SABIRLISINIZ Kİ O ZALİM DAVRANIŞLI İNSANLARA KARŞI ALLAH KOLAYLIK VERSİZ SİZE HER ZAMAN İZLİYORUM VE SİZE DUALAR EDİYORUM ALLAH SİZDEN RAZI OLSUN İŞİNİZDE BAŞARILAR DİLERİM KADİR UYAN ZONGULDAK/ALAPLI ALLAH'A EMANET OLUN HOCAM

    YanıtlaSil
  80. HOCAM ÇOK BAŞARILI BİR PROGRAMINIZ VAR ÖNCELİKLE SİZDEN ALLAH RAZI OLSUN SİZİ GERÇEKTEN ÇOK SEVEREK İZLİYORUM VE SİZİ ÇOK SEVİYORUM HOCAM SİZİN İÇİN HER ZAMAN DUACIYIM ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN KOLAY GELSİN (KADİR UYAN ZONGULDAK ALAPLI)

    YanıtlaSil
  81. hayat dersi çok güzel bir program izlemenizi öneririm.süper hayat dersleri ve çok vicdansız kşiler var

    YanıtlaSil
  82. Bu programin gayesi animsayabildigim kadar ibreti aleme ornek amaciyla yapilmis ve kurulmustur... Lutfen arkadaslar,sizin zihniyetinizdeki dusuncelerin farkina varamamis olanlar olabilir. gercekciligine inanmis dusuncesindeki olan insanlari, onlari dusuncelerinizin etkisi altinda birakipta farkinda olmadan gunahada girmiyelim.

    Saygilarimla...

    Hayati Demir

    YanıtlaSil
  83. hocama cok tesekur ediyorum bu programin devamini istiyorum ve biz makedonyada cok izliyoruz alaha emanet olun

    YanıtlaSil
  84. ZATEN BU PROGRAMIN BASINDA SÖYLÜYORLAR CANLANDIRMA DIYE;ICINIZ RAHAT OLSUN

    YanıtlaSil
  85. KURGU , GERÇEK DEĞİL

    YanıtlaSil
  86. KURGU GERÇEK DEĞİL

    YanıtlaSil
  87. şimdi bu programda ınsanı tamamen aptal yerıne kayuyorlar sankı ınsanlar bırsey bılmıyormus gıbı davranıyorlar.gecen ızledıgım bır bolumde yaşlı kadını evını elınden almaya calışan karı ve kocadan bahsedıyorlardı baştan sona hersaey normaldı ama kadınla adam tanıdıgı bır akrabasına gece uykusunun arasında ıskence yaptıktan sonra kameranın bunu yapan aylenın evını gece yarısı perde acık bır halde cekım yapıyorlardı bu tam bır sacmalık abıdesı bence bu zamanda kım gece yarısı evının perdesını acık bırakır bırde gece konduda oturuyorsa ya ınsanları aptal yerıne koymaktan vazgecın en azından canlandırma yazın barı bu kadar sacmalıga ınanacak bır ınsan tanımıyorum ben tabı başkasını bılemem saygılarımla ?

    YanıtlaSil
  88. ÖZGÜR ŞAHİN27 Nisan 2009 08:24

    öncelikkle bu programı yaptıgınız icin allah sizden razı olsun BEN HAYAT DERSİ PROGRAMINI DEVAMLI İZLER VESEYREDİYORUM BURDAN SİZLERE SAYGI SEVGİLERİMİ İLETİYORRUM İNANIN Kİ O KADAR SEVİYORUM Kİ SİZLERİ YAPTIGINIZ VE YAPACAGINIZ PROGRAMLAR İCİN BAŞARILAR DİLERİM SAYGILAIM LA ÖZGÜR ŞAHİN ZONGULDAK KANDİLLİDEN

    YanıtlaSil
  89. 27.04.2009 saat:10:35 sularındaki yayınınızda 17 yaşında belden aşağı felç olan kıza evlatlık için bakmak istiyorum.saygılarımla HATİCE OLUR.

    YanıtlaSil
  90. 27.04.2009 saat:22:50 sularındaki canlı yayınında bulunan 17 yaşındaki belden aşağı felç olan kardeşimize bakmak istiyorum.HATİCE OLUR. ....SAYGILARIMLA....

    YanıtlaSil
  91. bu programı kuranın... yayında emeği geçenin Allah bin belasını versin... millet izliyo kafayı yiyiyo sonra benim oğlumda bana bunları yaparmı bilmem ne bilmem ne olm sizin başka işiniz yokmu ha gerçi sizin işiniz bu saçma programlar düzenlemek...bu program yüzünden annemle sorunlar yaşıyoruz... kadının kendi derdi yetmiyo bide bunu izliyo... nasıl bağlandıysa artık bi türlü vazgeçtiremiyoruz...

    YanıtlaSil
  92. MUHAMMED BOZDAĞ HOCAYI SABRINDAN DOLAYI KUTLUYORUM. PROGRAMI ZEVKLE SEYREDİYORUM. İNSANLARIN NASIL BU KADAR ACIMASIZ, HAİN, VİCDANSIZ OLABİLDİKLERİNİ AKLIM ALMIYOR.

    YanıtlaSil
  93. saat 22:24 şuan ailemle kavga ediyorum nasılda acıyarak izliyorlar bende ilkbaş acıyarak izledim sonra baktımki bu eve kamera yerleştirme falan yalan olay adam evinde kumar oynatıyor kahveden adamlar geliyor adamların azında 1 küfür yok onların iki lafından 1 i küfürdür im-kan-sız kesinlikle kınıyorum bu bir duygu sömürüsüdür bu bir vicdan yanılgısıdır kınıyorum fetullah güleni sen nasıl müslümansın tamam gerçek örnekler olabilir ama bu abartı niye kesinlikle kaldırılmasını diliyorum yayından

    YanıtlaSil
  94. Olaylar gerçek olabilir fakat insanlar bu görüntüleri, oynayan oyuncuları gerçek zannedebiliyor. Bende ilk etapta gerçek zannettim ama bazı anormallikleri görünce araştırdım ve canlandırma olduğunu öğrendim. Anneme bu durumu söyleyince çok üzüldü, bir daha da açıp izlemez, izlemediğimiz gibi STV den bizi soğuttu. En azından programın başında söyleniyormuş birde program bittiğinde canlandırma olduğunu söyleyin. Başka kanallar insanları aptal yerine koyuyor bari siz yapmayın.

    YanıtlaSil
  95. evet maalesef annemi ve babamı bir türlü inandıramıyorum gerçek kişiler olmadığına.çok ayıp bu yaptığınız.bari belirtin lütfen canlandırmadır diye.tamam olaylar gerçektir bişey diyemem ama bunu belirtmeniz gerekiyo

    YanıtlaSil
  96. slm muhammet hocam yapmış olduğunuz hayat dersi programı çok beğenirim ve izlemeye çalışırım gerçekten hayatta bu tip olaylar oluyor gerçekten acımasız insanlarımız bu toplumda var ben izlerken gözlerim doluyor acımasız insanları sizin aracığınızla kınıyorum inşallah güzel ülkemizde bu tip olayları bir daha yaşamayız hayırlı günler.

    YanıtlaSil
  97. selamun aleykum ben konyadan yuksel kardesınız benı dıkkate almanızı ısterım sayın hocam lutfen dıkkate alınız.dedem seker hastası olup babannem kalp hastasıdır.babam ıkı sefer evlılık yaptı.maddı ve manevı yonden cok kaybetmıs bulunmaktadır.bızlerle ılgılenemedı.dedem ve nınemın yanında buyuduk.ucuncu esı ıle evlılık yaparken acık senet almıslar.bu senedı haksız olarak altmıs bın tl olarak kullanılmıstır.esı annesının ve babasının lafına bakarak bes aylık hamıle olarak gıtmıs.babama bır care bulabılırmısınız hocam allah rızası ıcın hocam yardım edın bıze

    YanıtlaSil
  98. SAYIN STV YAYIN YÖNETMENLERİ VE SAYIN MUHAMMET BOZDAĞ HOCAM YAYINLARINIZI EŞİM VE ÇOCUKLARIMLA İZLİYORUZ.EĞER BUNLARI KONU OLARAK ALIP GERÇEK VEYA SENERYO OLARAK YAYINLIYORSANIZ BUNA BİR DİYECEĞİM YOK ,YALNIZ HER ŞİDDET VS İŞLENEN KONULARDA HESAP KUL HAKKI SORUMLULUKLARINI ANLATIYORSUNUZ GÜNAHA GİRİLDİĞİNİ BELİRTİYORSUNUZ YAPILANLAR GERÇEKSE DOĞRUDUR KATILIYORUM.BİZLER DE SEYREDERKEN SİTRESE GİREREK VE SİNİRLENEREK AĞZA ALINMAYACAK LAFLARLA BEDDUA EDİYORUZ.YA BUNLAR BİREBİR YAŞANMADAN ÇEKİLMİŞSE VEYA BÖYLE BİRŞEY YOKTA SENERYO OLARAK YAZILIP OYUNCULARA OYNATILIYORSA BU BİZİM SİTRESE GİRMEMİZ BİR YANA PEKİ EVDE TV BAŞINDA SÖZLEDİKLERİMİZ VE ETTİĞİMİZ BEDDUALARLA KUL HAKKI İLE GÜNAHA GİRMİYORMUYUZ,GÜNAH İŞLEMİYORMUYUZ LÜTFEN YAYINLARINIZDA BU KONULARADA AÇIKLIK GETİRİRSENİZ MEMNUN OLURUM.O.S

    YanıtlaSil
  99. müslüman bir kardeşiniz olarak nehyi anil münker prensibi gereği sesleniyorum:Allah rızası için kaldırın şu programı.Size güvenip seyreden bu insanların içini karartıyorsunuz hayat zaten yeterince zor birde siz zorlaştırmayın insanları ümitlendirip mutlu edecek programlar yapın.Yaşlılar sayenizde bizimde sonumuz böylemi olacak korkusunu,gençler evlenince bendemi böyle olacağım endişesini yaşıyor.Efendimiz (s.a.s.)'zorlaştırmayın kolaylaştırın,müjdeleyin korkutmayın' buyuruyor.Din kardeşiniz olarak sizi uyardım.Şahid ol ya RAB

    YanıtlaSil
  100. yargiç olmazsa hakim olmazsa bence insan lar zıvanadan çıkar eğitici program cahilllik insanları ne derece düşürdüğünü gözler onune sergiliyor doğru yolda yuruyen insana laf olmaz bingolde serinlemeye çalışan ayıyı nasıl şerefsizler taşlarla oldurdu bu tip insan heryerde vahşidir...ceza sisteminin amerikadaki gibi yargılayıp caydırıcı ceza verilmeli masum insanla masum olmayab arasında bir fafk olmalı

    YanıtlaSil
  101. Bırakın gerçekmi yalanmı. Bu ölümlü dünyadan ders çıkaralım. muhakkak daha ne kötüleri vardır. önemli olan kalp temizliği iman. İmanı olmayan hertürlü kötülüğü yapar. ALLAH iyilrin yanındadır. Hepimiz kardeşiz.

    YanıtlaSil
  102. Hocam çok güzel şeyler anlatıyorsunuz

    YanıtlaSil
  103. bu programlar ibret içi yapilmistir,gerçek degil insan zaten kendine sorar bu kameralar nasil her zaman her yerde bulunur,ama yasanmis olaylari,canladiriyorlar,unutulmasin ki gerçekten boyle olaylar gazeteleri susluyor.Bazi kesimler kotu etkilenebilir,boyle olanlar seyetmesinler.seyrettigi sahneler gerçek oldugu zannedip uzulenler mesela yasli teyzeler vs...ama ne olursa olsun amerikan açik saçik film veya kavga dovus, seyretmektense bin kere bunlari tercih ederim.insan hergun kendini sorgulamasi lazim,ben hak yiyor muyum,kalb kiriyor muyum.bundan dolayi çok dikkat etmek gerekiyor,bazi insanlar lakap takiyor ve karsindakinin kalbini kafasindakini bilmeden devam ediyor,belki o insan uzuluyor,sevmiyor ama yapi olarak birsey demiyor...bundan dolayi bu tarz davranislardan uzak durup,insanlara iyi davranip kendi isimleriyle hitap edilmeli saygilar,

    YanıtlaSil
  104. yalanda olsa gerçekte olsa sonucata yaşanan olayları yayınlıyo hemn hemen gerçek ölümlü dünya elbet bir gün bizde gideriz unutma unutturma ... elini uzatmaktan cekinme biz ALLAHIN kullarıyız ona yakısır bi şeklde davranmayızz smdki hayat yalanda olsa....

    YanıtlaSil
  105. babam annemden boşandı ama ben annemin yanında yaşamak istiyorum annem beniyanına almak istemiyor muhammed amca annemi ikna et beni yanına alsı

    YanıtlaSil
  106. babam annemden boşandı artık bizi sevmiyor annem ama ben annemin yanına gitmek istiyorum muhammed amca annemi ikna et beni yanına alsın

    YanıtlaSil
  107. BEN BÜTÜN ÇALIŞMALARDAN DOLAYI TEŞEKKÜR EDİYORUM.

    YanıtlaSil
  108. yaptığınız tüm çalışmalardan dolayı teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  109. MUHAMMED ABİ BEN 14 YAŞIMDAYIM SİZİN KONUŞMANIZ İÇİN İZLİYORUM HANİ BİTİNCE EVET İZLİYİCİLERİMİZ DİYE BAŞLAYIP GÜZELCE KONUŞUYOSUNUZYA HEM DİNLİYORUM HEMDE O KADAR HOŞMA GİDİYOKİ KEŞKE Bİ PROĞRAM OLSA SANIZ DERS VERİCİ KONUŞTUĞUNUZ GİBİ AMA LÜTFEN DAHA UZUN KONUŞUN ÇOK DİNLENDİRİCİ ÇOK MUTLU OLUYORUM DİNLERKEN

    YanıtlaSil
  110. gerçekten çok güzel bi program
    izledikten sonra sizin de hayattan ders çıkaracağına inanıyor herkeze bu programı tavsiye ediyorum

    YanıtlaSil
  111. MUHAMMED ABİ BEN MELİS 7.SINIFTAYIM BURAYA KONUŞMA YAZSANIZA YA HİÇ KAÇIRMADAN İZLİYORUM GÖZÜMÜ KIRPMADAN İZLİYORUM İNSAN HEM DERS ALIYO HEMDE HALİNE ŞÜKREDİYO ÇOK GÜZEL AMA EN ÇOKDA SONUNDAKİ KONUŞMANIZI İZLİYORUM DÜNYANIN SINAV OLDUĞUNU DENENDİĞİMİZİ Bİ İMTİHAMDAN GEÇTİĞİMİZİ GÜNAHLARIMIZIN YAZILDIĞINI ALLAH_IN TAKTİRİNİ KADERİ RIZKI YETİM MALINI VE DAHA NEELER NELER DİNLEDİM SİZDEN ÇOK SAKİNSİNİZ HOŞUMA GİDİYO SABAHA KADAR KONŞUN DİNLERİM:):):):):):):)SİZE HAYATINIZDA MUTLULUK DİLERİM

    YanıtlaSil
  112. YA BENCE OLUMSUZ DÜŞÜNCELER YANLIŞ.
    ÇÜNKÜ ADAMLAR SAHTE YAPSA NDEN ŞİKAYETLERİNİZ İÇİN BİLDİRİN DEYİPDE MAİL ADRESİ VE STÜDYO ADRESİ VERSİNLERKİ YANİ
    gökçe

    YanıtlaSil
  113. Dünkü Mehmetle olana Baktinizmi

    YanıtlaSil
  114. Şu an programınızı izliyorum ama 'CANLANDIRMA' yazısı niçin küçük ve niçin bir yazılıp bir kaldırılıyor...Niçin daha iyi gözükecek bir köşede yazılı durmuyor.Mesala sağ alt köşede.Hocam sizi seviyoruz lütfen insanların duyguları ile oynamayın.Evet programınız bazı insanları doğru yola götürebilir.AMA bu sizin insanları böyle aldatmanızı gerektirmez.Gereğinin yapılmasını arz ederim.

    YanıtlaSil
  115. ben hayat dersini hiç bir bölümünü kaçırmadan izlyorum ama gerçekten çok merak ediyorum bunların hepsi gerçekmi ne olur ya aynı gerçek gibi bazen izlerken çok ama çok üzülüyorum yaşlı insanlara allah onlara yardımcı olsun hee bu arada söylemeden geçemeyeceğim ben muhammed bozdağyı çok seviyorum herzaman doğruları konuşuyor ağzına sağlık programınız çok başarılı gerçekten hiç bir bölümünü kaçırmıyorum bu insanları gerçekten polisler tutukluyormu ne olur programınız hiç ama hiç bitmesin ben 7. sınıfa gidiyorum adım nesibe iyi yayınlar sizleri çokkkkkkkkkk seviyorum byyyy

    YanıtlaSil
  116. Azerbaycandan izliyoruz, begeniyoruz ama su yayimlananlar gercek mi? Ya oylesine yazilmis senaryomu?

    YanıtlaSil
  117. kardesim bana su bugünki program hani kayinpederini döven kadin iki yüzlü olan onun adressini verin cok etkilendim yardimda bulunacam ben almanyadanim ama bu sene tr deyim gidecem yardimda bulunacam ve o kadini bulup hesabini soracam vallahi diyorum cocuk gibi hickirarak 1 saat agladim izlerken nasil bisey bu diye yalvariyorum adressi verin hesap sorcam benim emailim djhisar@hotmail.com

    YanıtlaSil
  118. Hayat dersi programının anlatmak istedikleri çok güzel,ama porgram yapımcısının kişileri sorgular ve yargılar tavrı hiç hoş bir davranış değil,bir başka konu kişilerin evlerine gizli kamera koyuyorlar,kişilik haklarını ihlaldir.bir kişinin evi aranacağında bile yetkili mercilerden resmi izin alınırken bir TV kanalının bu tip davranışlar sergilemesini asla tesvip etmiyorum. STV bu programla asıl kuruluş amacının çok dışına çıkmıştır.
    madem bu kadar gizli kalmışları açığa çıkartmaya hevesli porgramı yapan kişi,bu ülkede bir sürü faili meçul var,onları açığa çıkartsından hep beraber alkışlayalım,nicedir akan gözyaşlarını dindirsin.
    Yaptığı program tamamen bir tiyatrodan ibarettir diyesi geliyor insanın,yada kendisini Emniyet güçlerimizin ve Adalet teşkilatımızın üstünde görüyor bu kişi kendisini.

    YanıtlaSil
  119. salam biz urmiyaden sizin programlerizi izliyoruk benim anem sizi cok seviyor,bizim irandan galan Raanane evlendirdiz mi.

    YanıtlaSil
  120. slm ben mervewkıldır hayat dersindeoynadım cok güzel program gine oynamakistiom

    YanıtlaSil
  121. Çocuğunu zincirlediği söylediğiniz bayan..kendini savunurken..onu tüm türkiyeye teşhir ederek, rezil etmekle ne kazandınız doğrusu merak ediyorum..sizmi bakıyorsunuz o çocuğa..Birde kadın saçı açık diye ona saldırmak çok hoşunuza gitti değilmi..İslam açık saçlı kadınlara saldırma ve onları rencide etme özgürlüğünü sizemi verdi..kocası saf rolunu oynarken..güya kocadan yanaydınız herhalde..İslamı referans alıp, İslamın kocayı kayırdığı intibahını bol bol işleyip, koca tarafından yer alma düşüncesiyle...kadınları zayıf noktadan vurma teşebbüsünün...kadına değer vermeyen ikiyüzlülüğünüzü ne güzel ortaya koydu..kadının tipinden çıkardığım kadarıyla..Türkiyenin tek kadınerkil bölgesi olan amazonlar bölgesine yapmış olduğunuz..arap kafasıyla donanmış seferinizide kınıyorum.. kadını rezil edeceğinize ona anlatacaklarınızı kamera arkasında da yapabilirdiniz..mutlu ve el ele tutuşmuş bir aile tablosunu sona doğru verebilirdiniz.. kadında size teşekkür ederdi..seyretmekle sadece iğrendim..

    YanıtlaSil
  122. çok güzel bı program ama oyuncular hiç gercekçi oynamıyor. kavgaları bıle çok komik oluyor

    YanıtlaSil
  123. cidden çok saçmalıyorsunuz kusura bakmayın agır ifade kullanıyorum amaç arada çocugun gülmesi kadına vurup vurmaması degil vesaire buradan alınacak ders nedir o ayrıntıya takılmayın yahu gerçek olup olmadıgı değil kendimize bakıp ders almak ders çıkarmak seyretmekte zorunda değilsiniz diger diziler çok iyi çok iyi ahlak dersi veriyor kurtlar vadisinde hiç saçmalık yok mu.

    YanıtlaSil
  124. MADEMKİ BUNLARIN HEPSİ CANLANDIRMA YANİ, UYDURMA NİYE SÜTÜDYOYA ÇAĞIRIYORUZ EVLERİNE KAMERA KOYDUK DİYORSUNUZ BENCE DUYGU SÖMÜRÜSÜYLE HALKI KANDIRIYORSUNUZ VE YALAN SENARYOLARA HER PROGRAMDA GERÇEK DEYİP HALKI RESMEN DOLANDIRIYORSUNUZ RÜYÜK BU TÜR PROGRAMLARA MÜDAHALE ETMELİ ......;(

    YanıtlaSil
  125. Hocam kim nederse desinsizin programınızı devamlı izliyorum allah sizden razıolsun bazı insanlar inşallah ders alırlar bende çok eziyetgördüm iftiralar kaynanamdan deyil görümcelerimden allahım hep benim yanımdaydı onlar yavaş yavaş belalarını buluyor lar kimsenin yanına yaptıkları kötülük kalmıyor çekiyorlar sizlere iyi programlar

    YanıtlaSil
  126. STV artık gözümden düştü benim 5 para etmez artık.

    YanıtlaSil
  127. ben mert saraçoğlu sizleri we ekibinizi çok sewiyorum çok hayırlıbir iş için uraşıyorsunuz
    we sizleri izlerken hayatta yapılmaması yanlış ları anlıyorun we yetişmem de yok yer oynuyor bendaha 17 yaşındayım we inanın sizin pırogramınızı izledikçe bu hayatta yapılmaması geren hataları yanlışları öreniyorum we sizin gibi hayır sewer insan larla guru duyuyorum hepinizi sewiyorum pırogramınızın başarılarını en içtenlikle diliyorum iyiki sizin gibi insanlar war bu dunyada allah hepinizden razı olsun

    YanıtlaSil
  128. sizlerle gugur duyuyorus sizleri sewiyorus sizin sayenizde buahatta yapılaması gereken yanlışları öreniyorus bendda ha 17 yaşındayım ancak sizi sayenizde we ailem sayesinde bu hatyata yararlı insan olabilirim sizlere çok teşekur ederim iyiki warsınız

    YanıtlaSil
  129. Merhaba ben Canan Hayat dersini hemen hemen hergün izliyorum çok beğeniyorum cok örnek bir program olduğunu düşünüyorum iyi bir ders oluyor.Aynı zamanda Dr.Muhammed Bozdağ hocamıza da teşekkür ediyorum konuşmalarını dikkate alarak bana çok şey kazandırdı çok güzel konuşuyor sayesinde çok şey öğrendim. Saygılarımla candostu88@msn.com

    YanıtlaSil
  130. dr.MUHAMMET BOZDAH hocam sizin konuştuklarrınız gerçekten beni çok etkiledi okuduğum bazı yorumlarda doğrumu değilmi diye bazı yorumlar gördüm ve şüpeye kapıldım gerçekten doğrumu programınızı çok beğeniyorum saygılarımla CİHAT AKTAŞ

    YanıtlaSil
  131. SELAMÜN ALEYKÜM:::::::
    ne kadar görsel yaşarız böyle biz ya ve eleştirmen bazı şeylerden ders almak gerek eleştiri yapmak yerine ne alırım demek gerek izlenenden ve diyorumki aşa allahmısnız deyen eleştirilerde bile ne kadar cahil olduğumuz ortada yalan hayal gercek veya uyduruk içinde illa bir ders alınacak bir durum olan program bu ama almasını bil MUHAMMET HOCAM size ve ekibinize allah razı olsun diyorum elinize emeğinize ve kelimelerinize sağlık.
    İŞALLAH böyle insanlar dilerim komsusu acken evinde huzurla uyumasın biri ağlıyorsa o gülemesin ve biri haksızlık görüyorsa hak alamasın eğer birisi hakkaten zorda olsa yaşam savaşı verip görüyor ve umursamıyorsa oda umursamadığı için yaşamasın kendim olsam da allah gönlünüzden ona olan aşkı yok etmesin SAYGILARIMLA...BIRGUN MUTLAKA KARA TOPRAK OLACAGIZ UNUTULMASIN DUNYA SAHNE ISE OYUNCUSUNUZ GUZEL ROLLER SIZIN OLSUN::::

    YanıtlaSil
  132. programınızı çok beğeniyorum ve fırsat buldukça izlemeye çalışıyorum.düşünüyorum da gerçek hayatta böyle acımasız ve gaddar insanlıktan nasibini almamış,insanlar aramızda dolaşıyorlar.MUHAMMET BOZDAĞ hocam iyiki varsınız ve sizin gibi bir çok insanlar.örneğin burda söyledeikleri kadar yalan söylüyorlar ama kabirde bu yalanları söyleyebileceklermi?elbette hayır. SAYGILARIMLA Zebur ÖZBEK ALİAĞA\İZMİR

    YanıtlaSil
  133. bugün izledim bölümden sora artık bu programın gerçek olduna hiç bi inancım kalmadı MÜZEYYEN TARAKCI ADLI KADIN KOMŞULARINA OLAN KISKANÇLI YÜZÜNDEN ÇOCUKLARINI KAÇIRIP 3 GÜN EZİYET EDİO EVLERİ YANYANA AMA O AİLE ÇOCUKLARININ OKADAR EZİYET SIRASINDA BARIŞLARINI DUYMUO Bİ MAHALLEDE Bİ BAĞIRIŞ OLSA MİLLET CAMA ÜŞÜŞÜO AMA ONLAR 3 GÜN YAN KOMŞULARININ EVİNDEKİ BARIŞLARI MERAK EDİP BAKMAYA GİTMİOLAR EN BÜYÜK SAÇMALIKSA KADINA OLAN TAVIRLARI AİLENİN BENDE ANNEYİM AMA BİRİ BENİM ÇOCUMA BÖLE YAPCAK VE BEN O ADAM O KADIN GİBİ DURCAM HE O ANDA O KADINI YAPTIKLARINA PİŞMAN EDERİM AZINI BURNUNU KIRARIM BE BUDA EN AZ EZİYETİM OLUR O KADINA DÜŞÜNÜN AMA O ADAM OLAYI DUYUNCA BİŞE YAPMIODA KAMERADA KADININ 'HADİ ERKEKSE
    BABAN GELİP ŞİMDİ SENİ KURTARSIN' DEMESİNE ÜSTÜNE YÜRÜO SAYIN MUHAMMET BOZDAĞ SİZE Bİ HOCA OLARAK BÖLE Bİ PROGRAMDA SUNUCULUK YAPMAYI YAKIŞTIRAMADIM ÜZGÜNÜM AMA OLMADI KONUŞMALARINIZA DİCEK BİŞEM YOK ÇOK GÜZEL DERS VERİCİ KONUŞUONUZ AMA BUNU BU PROGRAM YERİNE FARKLI DOĞRU Bİ PROGRAMDA YAPMANIZI TAKDİR EDERDİM AMA BUNU TAKDİR EDEMİCEM YOLUNUZ AÇIK OLSUN

    YanıtlaSil
  134. Bu poğramı sürekli izliyorum gerçekten vahim konular insanlarımızın bu derece insanlıktan çıkması cehaletin ürünüdür insanlıktan yoksun ne kadarda insan varmış diyesi geliyor insanın tv yayıncısı olarak sizleri kutluyorum toplumsal konuları işlemeniz gerçekten çok önem arz etmektedir onurlu haysiyetli bir insanın bu yapılanlara kayıtsız kalması düşünülemez ayrıca proğramınızın öyretici yönden topluma büyük destek sunduğunu düşünüyorum yaşananlar çağdaş bilgili bir topluma yakışır şeyler deyil ülke ve toplumun gerçeklerine işık tutuğunuz için sizleri tekrar kutluyor başarılar diliyorum saygılarımla
    Cebbar korkmaz İzmir

    YanıtlaSil
  135. kardeş bence gerçek eğer doğaçlama olsa maşallah orda oynayan herkez birer yldız çünkü çook gerçekçi hiç yapmacık yanı yok nerdeyse eğer gerçek olmasa o oynayanlar mutlaka tanırdık bi yerden ama gerçek ki onlar hiç yapmacık davranmıyor çok dizi hatta filmelere bakın amatör yapılanlar çok yapmacık ama orda en ufak bir yapmacık bile yok saygılarımla...

    YanıtlaSil
  136. allah sizlerden razı olsunki yetimlere ve sahipsizlere sahip çıktığınız için

    YanıtlaSil
  137. bence cok guzel bir programdi tekrar yayinlanmasini istiyorum lutfen tekrar yapilsin....

    YanıtlaSil
  138. bizde aile içi şiddet yaşıyoruz ne olur numara verin burada proğramdaki aile içiölüm tehdidi herşeyi babam bize yaşatıyor lütfen numarasını verin bilen varsa yalvarırum

    YanıtlaSil